Skærme
Fijala 3554
Dell2001FP - NvidiaFX5900
Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 20-11-04 17:13

Hej Erik og andre
Så fik jeg endelig taget mig sammen og installeret det nye Gfx. kort og jeg
kan fortælle at udrivninger og manglende opdateringer af billedet er en
sagablot så det kører bare, så nu må jeg jo prøve at vende mig til larnen
fra de to blæsere på kortet, tror jo næsten der står en jetjager ved siden
af.
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : Erik Jensen

Dato : 21-11-04 07:32

On Sat, 20 Nov 2004 17:12:43 +0100, "Paul Østerby Sørensen"
<paulsmail@ofir.dk Fjern mail> wrote:

> [...]
>fra de to blæsere på kortet, tror jo næsten der står en jetjager ved siden

Det lyder godt at 3D kører OK.
Jeg troede egentlig at det var standard at den slags grafikkort blev
leveret med et sæt høreværn!!!

Jeg har besluttet mig 99% for en Dell 20". Regner med at bestille den
på tirsdag el. onsdag medmindre et under af en TFT skærm til
almindelige dødelige bliver præsenteret inden da. Onsdag er sidste dag
med rabat for denne rabat runde.

/Erik