Skiferie uden guider?
Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 20-11-04 15:05

Hej. Er der nogen der kender et godt selskab, der tilbyder skiferier i
Frankrig, men uden guider?
Sagen er den, at vi er nogle stykker der gerne vil afsted her til vinter,
men er det ikke muligt at komme afsted med selskaber, hvor man ikke skal
betale for at de har guider, der tilbyder pubcrawl, picnic og andre (for os)
ligegyldige ting.

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Lars

Dato : 20-11-04 21:12

Prøv www.clickski.dk

Lars.

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 21-11-04 23:30

> Prøv www.clickski.dk

Problemet er bare, at så vidt jeg kan se, er det kun for folk der kører selv
Vi ville gerne med bus/fly,

Mvh Martin Sjøstrand