Cuba
Fra : Knut Melsom Andresen

Dato : 20-11-04 11:01

Planlegger en reise til Cuba, Havana, januar/februar. Noen som har noen gode
tips?

Knut M Andresen

Fra : Kurt Jørgensen

Dato : 21-11-04 11:50

Vi var på Cuba i februar som er et perfekt tidspunkt at være der.
Der skal bruges visa, som kan fåes ved ankomsten.
På konsulatet i Hellerup er det dyere.
Husk at veksle til dollers.
Hvis du lejer bil skal du ikke køre om natten, da vejene er elendige.
Du kan trygt færdes overalt døgnet rundt. Der er ingen kriminalitet trods
stor fattigdom. I de større byer er der masser af musik om aftenen.
Et MUST er selfølgelig bogen Lonely Planet "Cuba"
God rejse
Kurt

Fra : Michael

Dato : 21-11-04 12:43

Kurt Jørgensen wrote:

> [...]
> stor fattigdom. I de større byer er der masser af musik om aftenen.
> Et MUST er selfølgelig bogen Lonely Planet "Cuba"

Vil bare lige gøre opmærksom på, at Fidel Castro har besluttet, at
dollars ikke længere kan bruges i Cuba, da han er træt af den
amerikanske handelsblokade. Men jeg ved ikke lige, hvad man så skal tage
med. Euro måske?

/michael