Peter Peter etc.
Fra : Steen B. Jensen

Dato : 20-11-04 10:21

Hey
Var der andre der så PP i Musikprogrammet i går?
Han er godtnok en speciel mand - så fuld af ideologi, men samtidigt en
plakatsøjle af klicheer.
Nå, den gruppe han var så vild med - Kalimaris, er der nogen der kender
dem?
Jeg må indrømme, at jeg aldrig har hørt om dem - og jeg troede jeg
kendte det meste danske musik....osse fra den tid.

Steen

Fra : Ukendt

Dato : 20-11-04 10:57

Tjahhhhh - ved sq ikke - har altid haft stor respekt for 2xPeter.
Aligevel synes jeg det var et elendigt portræt.
Alt for meget spisen sushi og barberen sig foran spejlet -
Alt for lidt dybde. Men PP har nok selv fastlagt rammerne for det portræt
og han er vist heller ikke den meswt meddelsomme person

Esben

Men numrene vi fik smagsprøver på lød fandme lovende !!!!!!!

---

Fra : I8Ny

Dato : 21-11-04 10:04

"Esben" <essus(A)stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Alt for lidt dybde. Men PP har nok selv fastlagt rammerne for det portræt
> og han er vist heller ikke den meswt meddelsomme person

Nej,det har du ret i,men det er der heller ikke ret mange af de andre fra
Sort Sol der er og har været.
Man kan ikke iscenesætte PP.Det bliver uhøjtideligt.Han er ægte,rå,derfor
var der meget symbolik i sushi-spisningen.Og min personlige teori er at et
er derfor der ikke var et "bag-efter"-studieinterview.Og det er da endnu
mere klart,hvis han har hørt hendes spørgsmål,ikke?
Det kom ikke som nogen overraskelse for mig,at det ikke var et decideret
godt sammenhængende portæt,og at Peter Peter ikke er manden der snakker i
farverige termer om sin musik,men musikken var god og lovende.

Mit spørgsmål er,hvad det lille keyboard med kun få tangenter,PP spillede
lidt på et sted i programmet hedder?Det gav en heftig lyd fra sig.

Best regards

Fra : Jan Zepelin

Dato : 22-11-04 20:51

"I8Ny" <slet@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Mit spørgsmål er,hvad det lille keyboard med kun få tangenter,PP spillede
> lidt på et sted i programmet hedder?Det gav en heftig lyd fra sig.

Mener det var en Wasp.
http://www.vintagesynth.org/misc/edp_wasp.shtml

VH Jan Zepelin