HL2 - Noget går galt
Fra : preben nielsen

Dato : 20-11-04 10:12

Jeg er der, hvor en Vort skal montere en gun på min airboat mens
jeg får en kort briefing. Problemet er bare, at der ikke bagefter
er nogen gun på båden ??? Og jeg kan derfor heller ikke skyde.

Er det kun mig, som har haft det problem ? Jeg har nu reloaded og
placeret båden på alle mulige måder inden, men det gør ingen
forskel :(

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Søren Christensen

Dato : 20-11-04 11:36

"preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er det kun mig, som har haft det problem ? Jeg har nu reloaded og
> placeret båden på alle mulige måder inden, men det gør ingen

Øhh det lyder da som en Bug i dit spil. Jeg har ingen problemer oplevet.

Venligst

Fra : Ivan

Dato : 20-11-04 11:37

"Søren Christensen" <master.klio@hotpower.dk> skrev i en meddelelse

> "preben nielsen" <prel@post.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Øhh det lyder da som en Bug i dit spil. Jeg har ingen problemer oplevet.
>
> Venligst

Næh....heller ikke her.....

Fra : Stærk Tobak

Dato : 20-11-04 11:55

On Sat, 20 Nov 2004 10:11:35 +0100, "preben nielsen" <prel@post.tele.dk> wrote
in dk.spil.computer:

> [...]
>
>Er det kun mig, som har haft det problem ? Jeg har nu reloaded og
>placeret båden på alle mulige måder inden, men det gør ingen

Venter du til båden er færdigzappet ? Du skal se de sidte zaps og høre vorten(?)
sige det.

--
Gerner

Folk med stress bruger planlægningskalendere.
Folk der bruger planlægningskalendere får stress.
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Fra : preben nielsen

Dato : 20-11-04 13:54

"Stærk Tobak" <no_spam@postkasse.org> skrev i en meddelelse

> Venter du til båden er færdigzappet ? Du skal se de sidte zaps
> og høre vorten(?)
> sige det.

Jeps, det er ikke dét, som er problemet......

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Stærk Tobak

Dato : 20-11-04 19:30

On Sat, 20 Nov 2004 13:53:40 +0100, "preben nielsen" <prel@post.tele.dk> wrote
in dk.spil.computer:

>"Stærk Tobak" <no_spam@postkasse.org> skrev i en meddelelse

>Jeps, det er ikke dét, som er problemet......

Ja, så har du placeret båden rigtig, skulle bare være sikker. Det ser ikke ud
til at andre har det problem, heller ikke jeg.
Kan du spille videre eller er der fuld stop der ? Som sagt i breifing så
monterer de maskinkanonen og en meget kraftig motor for at du kan nedskyde
helicopteren.

Fra : preben nielsen

Dato : 21-11-04 08:34

"Stærk Tobak" <no_spam@postkasse.org> skrev i en meddelelse
news2vp09ick6ti84ul3mm2d2j04e193frmd@4ax.com...

> [...]
> breifing så
> monterer de maskinkanonen og en meget kraftig motor for at du

Jeg kan sagtens komme videre, men er svært hæmmet af manglende
firepower

Kan det mon være en fejl relateret til sværhedsgraden ? Hvilken
sværhedsgrad bruger I andre ??

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Stærk Tobak

Dato : 21-11-04 11:42

On Sun, 21 Nov 2004 08:34:23 +0100, "preben nielsen" <prel@post.tele.dk> wrote
in dk.spil.computer:

> [...]
>firepower
>
>Kan det mon være en fejl relateret til sværhedsgraden ? Hvilken

Det kunne være det, hvis båden er blevet væsentlig hurtigere.
D.v.s. at din breifing ikke har indeholdt en besked om at du ville få monteret
en maskinkanon.

Jeg bruger altid den letteste i første gennemgang for at lære banerne at kende,
så jeg ved hvad der venter i sværere gennemgang.
Derfor spiller jeg i længere tid end dem der lægger spillet væk næsten med det
samme. Jeg skal også købe spillet på et tidspunkt.

Fra : preben nielsen

Dato : 21-11-04 17:58

> D.v.s. at din breifing ikke har indeholdt en besked om at du
> ville få monteret
> en maskinkanon.

Det fik jeg.

> Jeg bruger altid den letteste i første gennemgang for at lære
> banerne at kende,
> så jeg ved hvad der venter i sværere gennemgang.

Jeg har den på letteste :(

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 21-11-04 12:58

"preben nielsen" wrote

> Jeg kan sagtens komme videre, men er svært hæmmet af manglende firepower
>
> Kan det mon være en fejl relateret til sværhedsgraden ? Hvilken
> sværhedsgrad bruger I andre ??

Jeg nægter at tro at du kan komme hele vejen igennem uden den firepower
Hvordan foregik den briefing, hvor gik du hen etc
Måske et script der fejler?

- Peter

Fra : preben nielsen

Dato : 21-11-04 17:59

"Peter Lykkegaard" <polonline@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg nægter at tro at du kan komme hele vejen igennem uden den
> firepower
> Hvordan foregik den briefing, hvor gik du hen etc
> Måske et script der fejler?

Ind i rummet og fik vist Eli's placering på et kort og fik besked
på at Vort'en var ved at montere kanonen - hvilket jeg også kunne
se. Men da de sagde "Så, nu er det klaret", så er der bare
ingenting nyt på båden og intet sker ved "Fire".

--
/\ preben nielsen
\/\ prel@post.tele.dk

Fra : Stærk Tobak

Dato : 21-11-04 18:57

On Sun, 21 Nov 2004 17:59:19 +0100, "preben nielsen" <prel@post.tele.dk> wrote
in dk.spil.computer:

>se. Men da de sagde "Så, nu er det klaret", så er der bare
>ingenting nyt på båden og intet sker ved "Fire".

Der skal også når du er i båden være et extra sigtekorn, d.v.s. den hvide og så
en stor gul.

Noget kunne tyde på der er en fejl. Kan du starte fra den foregående map, og så
se om det gentager sig ?

Du er i d1_canals_xx, men helt nøjagtig hvor du er, kan du se ved at tage et
screenshot(f5) og gå ind i screen-shot-folderen, hvor navnet på mapstart er det
navn billedet er gemt under.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 21-11-04 19:22

"preben nielsen" wrote

> [...]
> Vort'en var ved at montere kanonen - hvilket jeg også kunne se. Men da de
> sagde "Så, nu er det klaret", så er der bare ingenting nyt på båden og

Det må sgu være en scripting bug
Hvordan (hvor) steg du ud af båden?

- Peter

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 21-11-04 23:42

"preben nielsen" wrote

> Jeg er der, hvor en Vort skal montere en gun på min airboat mens jeg får
> en kort briefing. Problemet er bare, at der ikke bagefter er nogen gun på
> båden ??? Og jeg kan derfor heller ikke skyde.

Har du snydt? Dvs "spawned" din airboat fordi du "glemte" den?

- Peter

Fra : preben nielsen

Dato : 22-11-04 06:44

> "preben nielsen" wrote

> Har du snydt? Dvs "spawned" din airboat fordi du "glemte" den?

Hehe...... dét var faktisk den næste løsningsmulighed, som jeg
havde overvejet. Ja, jeg har leget med ch_createjeep og
ch_createairboat.

Jeg gjorde det for at lave bl.a. dette
http://img.photobucket.com/albums/v130/infrequent/hl2_trafficjam.jpg.

Så....... der sidder muligvis en gun på en af disse airboats.
Istedet for at starte forfra sejler jeg sgu tilbage og kigger
efter den ved lejlighed

Tak.

--
/\ preben nielsen