Flyvning med Orient Thai
Fra : Jimmi Wolff

Dato : 19-11-04 19:12

Hej Allesammen

Er der nogle af jer der har erfaring med Oriebt Thai?

Hvordan er flyene og service ombord??

M.V.H
Jimmi W.

Fra : b.lind

Dato : 20-11-04 19:42

nå, har du også købt (eller overvejer du køb) af rejse hos turkiet
eksperten?

Jeg ville egéntlig også gerne vide lidt om dette flyselskab da vi har købt
rejse med turkiet eksperten til thailand 18 feb.
Hvordan er pladsen ombord? Har selv prøvet at flyve med jumbo før
(thai-air) - første gang var der kanon god plads til benene - næste gang sad
vi som sild i en tønde (knæene var boret ind i ryglænet på sædet foran)...
Så som jeg forstår det så betyder det at vi skal flyve med en jumbo (747)
ikke nødvendigvis at der er god sædeplads....Nogen der har første hånds
erfaring med orient thai air???

mvh b.l

Fra : Ukendt

Dato : 21-11-04 16:10

Du kan ud af dette link se at der er noget delte meninger om at flyve med
orient-thai, men en søgning med google gav ikke meget information om hvad
deres seat pitch er, men det er nok ikke alverden af sædeafstand, da det jo
primært er lavpris flyvning i asien de står for og asiater er som bekendt
ikke de største mennesker,
Men jeg fandt da ud af at de har single class konfiguration med 456 sæder
det er mange i en 747-100.
MVH
Jens

Fra : jesper o

Dato : 21-11-04 15:35

"Jimmi Wolff" <jimmi1311"FJERN_DETTE"@tele2adsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Allesammen
>
> Er der nogle af jer der har erfaring med Oriebt Thai?

He
du kunne gå ind og se her
http://www.orient-thai.com/web/about.html

jesper

Fra : b.lind

Dato : 21-11-04 19:57

Har lige læst at den 747 jumbo som turkiet eksperten bruger er en af verdens
ældste 747 - over 30 år gammel.... íkke lige noget der fremmer
tryghedsfornemmelsen, hvad mener i om så gammelt et fly??

se link http://www.ggfun.dk/oktober.htm#Vil%20flyve%20til%20Thailand

Mvh b.l

Fra : Anders Jensen

Dato : 26-11-04 17:25

Hej,

Det jeg kender til Orient Thai er nogenlunde.....men forvent ikke et lille
tv/skærm i sædet foran dig, og forvendt ikke en masse god plads, for det får
du ikke. som det er skrevet tidligere er det et lowcost flyselskab som
tilmed flyver meget charter (bl.a. for Tyrkiet eksperten) altså ALT skal
gøres billigt for at et flyselskab og en rejsearrangør kan tjene penge på at
sende folk til fjern østen for en meget billig pris (hvilket der er taget i
betragtning at en flybillet til thailand nemt koster 5-7000 kroner med SAS
eller THAI).

Altså til priser er det et godt selskab, forventningerne er heller ikke
store til easyjet eller SAS's Snowflake vel!

mht. til flysikkerheden er der intet at frygte da flyet skal lande i en
dansk lufthavn er det skrappe regler der skal overholdes.

god tur!