Ikke mere hotmail til mig.... Men hvad så?~
Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 19-11-04 18:23

Hotmail og msn er begyndt at tage penge for deres services, derfor leder
jeg efter et godt alternativ.

Selvsagt GRATIS....

Det skal understøtte pop3, meget vigtigt!!!

Jeg har en nokia 9210i og det er den jeg kommer til at læse min mail på
fremover meget af tiden.....

Nogle gode forslag???

Henrik Silkeborg

Fra : Jørgen Madsen

Dato : 19-11-04 19:28

> [...]
> jeg efter et godt alternativ.
>
> Selvsagt GRATIS....
>
> Det skal understøtte pop3, meget vigtigt!!!

Mailme understøtter pop3

JM

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 19-11-04 20:39

Den ser ok ud, er der evt andre der er endnu bedre og stadigt gratis?

Henrik

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 19-11-04 20:53

Jeg ved ikke om http://www.myrealbox.com er bedre. Ta' et kik.

--
Mvh. Lars

Skriv under det du kommenterer og fjern resten.

Fra : Carl Drud

Dato : 19-11-04 21:00

Lars Jørgensen wrote:

> Jeg ved ikke om http://www.myrealbox.com er bedre. Ta' et kik.

Er OK, men der står pt på siden: "The MyRealBox system is not accepting
new accounts at this time."

Carl

Fra : Anders Lund

Dato : 19-11-04 21:42

Henrik (Silkeborg) wrote:
> Hotmail og msn er begyndt at tage penge for deres services, derfor leder
> jeg efter et godt alternativ.
>
> Det skal understøtte pop3, meget vigtigt!!!

Gmail!

Så skal du bare finde en som kan sende en invite til dig. Jeg er løbet
tør. :)

--
Anders Lund - anders@andersonline.dk

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 19-11-04 22:01

Cool

Det er stabilitet og features jeg er ude efter

Henrik

Fra : Stig

Dato : 19-11-04 22:19

Henrik (Silkeborg) wrote:
> Hotmail og msn er begyndt at tage penge for deres services, derfor leder
> jeg efter et godt alternativ.
>
> Selvsagt GRATIS....
>
> Det skal understøtte pop3, meget vigtigt!!!

Gmail er perfekt. Bedste produkt p.t. imho. Jeg henter min Gmail ned via
pop uden problemer. Gmail er som bekendt gratis.

> Jeg har en nokia 9210i og det er den jeg kommer til at læse min mail på
> fremover meget af tiden.....

Det kender jeg ikke noget til, sorry

Vh
Stig

--
B: www.informationsarkitektur.info

Fra : Lars HT

Dato : 19-11-04 23:33

"Henrik (Silkeborg)" <dk8008@hotmail.com> wrote in message
> [...]
>
> Det skal understøtte pop3, meget vigtigt!!!
>
> Jeg har en nokia 9210i og det er den jeg kommer til at læse min mail på

Yahoo-mail har jeg benyttet i mange år - det har altid været bedre end
hotmail - godt spamfilter, 100 MB plads + 50MB til fil-lager,
adressekartotek, som kan im- og eksportere til diverse formater, POP3
fungerer godt med OE, som jeg bruger!
Det hele er gratis!

Kan kun anbefale det!

Lars

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 20-11-04 15:36

Er det så yahoo.COM eller yahoo.DK?

Henrik

Fra : Lars HT

Dato : 21-11-04 00:28

> Er det så yahoo.COM eller yahoo.DK?

Det er sådan set lige meget! Den danske afdeling af Yahoo er nedlagt, men
websiderne på dansk er beholdt, så gå blot ind under dk og opret her.
Hvis du opretter mailadressen MinMail@yahoo.dk er det den samme som
MinMail@yahoo.com (tror jeg da!).

Lars

Fra : Thomas Damgaard Niel~

Dato : 19-11-04 23:41

Henrik (Silkeborg) wrote:
> Hotmail og msn er begyndt at tage penge for deres services, derfor leder
> jeg efter et godt alternativ.
>
> Selvsagt GRATIS....
[klip]

http://gmail.google.com/

--
Thomas Damgaard Nielsen
http://tdn.peps.dk

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 20-11-04 20:49

> [klip]
>
> http://gmail.google.com/
>
> --
> Thomas Damgaard Nielsen
> http://tdn.peps.dk
> Svar venligst under det du citerer. Se hvorfor og

Det er vist enten mig eller min optiker den er gal med, jeg kan
simpelthen ikke se hvor dælen man Signer op til Gmail....

Hvor opretter med en konto, link anyone?

Henrik

Fra : Lars Klintholm

Dato : 20-11-04 21:36

Den 20 nov 2004 skrev Henrik (Silkeborg) i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> Det er vist enten mig eller min optiker den er gal med, jeg kan
> simpelthen ikke se hvor dælen man Signer op til Gmail....
>
> Hvor opretter med en konto, link anyone?

Du skal inviteres. Jeg har et par stykker endnu. Skal jeg sende en til
din dk8008 hotmail? Ellers drop mig en mail, hvis du vil have den sendt
til en anden adresse.

Lars Klintholm

Fra : Troels Jensen

Dato : 21-11-04 12:45

Lars Klintholm wrote in dk.edb.internet.software.mail+news:

> Du skal inviteres. Jeg har et par stykker endnu. Skal jeg sende en til
> din dk8008 hotmail? Ellers drop mig en mail, hvis du vil have den sendt
> til en anden adresse.

Du må da gerne sende en invitation til mig, hvis du har flere.

--
Mvh.

Troels Jensen
http://www.troelsweb.dk

Fra : Lars Klintholm

Dato : 21-11-04 14:47

Den 21 nov 2004 skrev Troels Jensen i
dk.edb.internet.software.mail+news:

> Du må da gerne sende en invitation til mig, hvis du har flere.

Sværre, jeg har lige brugt min sidste. Måske andre?

Lars Klintholm

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 21-11-04 19:58

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 21-11-04 19:59

Jep, sender du mig en sms på 60776655, så får du min rigtige mail adresse

Mvh Henrik

Fra : Thomas Damgaard Niel~

Dato : 21-11-04 20:23

Henrik (Silkeborg) wrote:
> Jep, sender du mig en sms på 60776655, så får du min rigtige mail adresse

Ok. Det var så et valg jeg ikke forstod!
Du vil hellere have dit telefonnummer eksponeret, end din emailadresse?

Fra : Henrik \(Silkeborg\)

Dato : 22-11-04 18:54

> Ok. Det var så et valg jeg ikke forstod!
> Du vil hellere have dit telefonnummer eksponeret, end din emailadresse?

Ja, nu er det jo sjældent at der spammes på telefonen.....

Derfor....

Er der nogen der laver telefonfis kan det være sjovt, alternativt stopper
det
automatisk når vedkommende ikke gider mere...

Mvh Henrik

Fra : J

Dato : 23-11-04 00:53

Henrik (Silkeborg) wrote:

> Ja, nu er det jo sjældent at der spammes på telefonen.....

Det er ved at blive mere og mere udbredt faktisk.

--
Med venlig hilsen Jan G. Nielsen

Sulten i Århus? Se www.ekstraost.dk

Fra : Henrik \(Silkeborg\)