Skærme
Fijala 3554
Rengøring af fladskærm?
Fra : tau

Dato : 19-11-04 16:10

Hej

Hvad kan jeg risikofrit rengøre min fladskærm med?

Jeg er blevet advaret mod at bruge både det ene og andet, så nu er jeg helt
på bar bund.

Mvh.

Tau

Fra : Michael Pilgaard

Dato : 19-11-04 17:23

"tau" skrev:

>Hvad kan jeg risikofrit rengøre min fladskærm med?
>Jeg er blevet advaret mod at bruge både det ene og andet, så nu er jeg helt
>på bar bund.

Hvad står der i manualen til skærmen?

Her er et eksempel på hvad der kan stå:
(17" Amitech LCD SkærmModel Nr : 910)

Brug ikke alkohol (methyl, ethyl eller isopropyl) eller andre stærke
opløsningsmidler. Brug ikke fortynder eller benzen, slibemidler eller
trykluft.
Aftør ikke skærmen med en klud eller svamp, som kan ridse overfladen.
Når du vil rengøre den antistatiske skærm, skal du bruge vand og en
specielskærmrenseserviet af mikrofiber, der anvendes til rengøring af
optiske linser,eller fugte en blød, ren klud let med vand eller et mildt
rengøringsmiddel.

--
Med venlig hilsen, Michael Pilgaard

Fra : JRS -8260

Dato : 21-11-04 18:27

"tau" <tau@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvad kan jeg risikofrit rengøre min fladskærm med?
>
> Jeg er blevet advaret mod at bruge både det ene og andet, så nu er jeg

Bruger en brilleklud fugtet med vand .. Har aldrig haft problemer med at få
pletter væk.. Dog skal der pudses en del før den er helt fin

MVH
JRS