Bjarne på tur i Indien.
Fra : H. Brønd

Dato : 19-11-04 11:10

sidder lige nu og overvaerer en ligbraending (skriver klade til mail) det
lugter af braendt haar baalet er ca 15 m vaek.ankom til delhis 25 grader
blevsom aftalt hentet af mr singh 0205 nat han er en guttermand boede hos
ham og famillie.motorcyklerne stod klar til os .vi fik koebt nye briller
syet laederbukser koebt diversemc dele .startet fabrikation af andre mc dele
lavet et indisk telefon nr. besoekt flere venner mm.

Bjarne er på tur i Indien og omliggende lande læs hans E-Mails her.

http://home2.inet.tele.dk/hebr/india.htm

H. Brønd

Fra : Ukendt

Dato : 19-11-04 12:06

> Bjarne er på tur i Indien og omliggende lande læs hans E-Mails her.
>
> http://home2.inet.tele.dk/hebr/india.htm
>
> H. Brønd

Wow! Det ser sgu spændende ud!
Det vil jeg løbende følge med i ...

Hilsen
Biker-Torben

Fra : Ukendt

Dato : 19-11-04 19:22

Vi har haft Bjarne ude i klubben og holde foredrag flere gange , og han er
dælme en flink fyr , og så kan han nogle historier :))

Han har også en Afrikatur + alt det løse
Og han er heller ikke ret dyr
www.Skanderborgmc.dk

Per Emborg
x112kvik4u(a)dotcomprik.dk
www.kvikteam.dk

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 20-11-04 10:48

Det er også en tur jeg vil følge. Har selv sådanne drømme..... Men tiden må
vise om det lykkedes

--
Mvh.
Henrik