sindsyg pige
Fra : Per Andersen

Dato : 19-11-04 11:02

Family Life hedder den.

det er en anti psykiatrisk film der er rimelig typisk for perioden.

per

Fra : JytteJ

Dato : 19-11-04 11:45

"Per Andersen" <perand@c.dk> skrev i en meddelelse
> Family Life hedder den.
>
> det er en anti psykiatrisk film der er rimelig typisk for perioden.
>
> per

Ja det var den dæl´me! jeg så den dengang i 70´ erne og da var den virkelig
in og politisk korrekt og den samtlige venstrefløj var inde og se den. Jeg
har så genset den for nogle år siden, og da krummede jeg godt nok tæer.
(Men det skyldes måske at psykiatrien er blevet mere menneskelig )?
Jytte

Fra : David T. Metz

Dato : 19-11-04 13:15

Per Andersen wrote:
> Family Life hedder den.
>
> det er en anti psykiatrisk film der er rimelig typisk for perioden.

Ja, og?

David

Fra : David T. Metz

Dato : 19-11-04 13:17

David T. Metz wrote:

> Ja, og?

Nåeh, du svarede på et spørgsmål i en anden tråd, som der allerede var to
svar på. Undlad venligst at starte en ny tråd for at svare på et indlæg.

David

Fra : JytteJ

Dato : 19-11-04 18:06

"David T. Metz" <dtm.ioa@cbs.dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Nåeh, du svarede på et spørgsmål i en anden tråd, som der allerede var to
> svar på. Undlad venligst at starte en ny tråd for at svare på et indlæg.
>
> David

Fyyyh Per, skammer du dig ikke ?

Jytte