Andet multimedie
bentjuul 3670
Photoshop Temp18502476 ??
Fra : michael bennati scho~

Dato : 18-11-04 23:38

Jeg har en 250Gb HD, som er partitioneret i 4 mindre. En partition på 60 gb
er forbeholdt fotos. Der har jeg XPs billedmappe og alle mine billeder.
Pludselig får jeg en meddelse at disken er fyldt opdager nu en fil ved siden
af min Billedmappe, som ellers er det eneste der er på disken. Filen hedder
Photoshop Temp 18502472. Jeg kan ikke åbne den og den fylder så meget som
42,5 Gb. Hvad er dette? Kan jeg slette den? Hvor kommer den fra?
mvh Michael

Fra : p

Dato : 19-11-04 13:49

"michael bennati schou" <michaelschouFJERNDETTE@oncable.dkfjenogsådette>
skrev i en meddelelse news:419d2456$1$282$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> [...]
> hedder Photoshop Temp 18502472. Jeg kan ikke åbne den og den fylder så
> meget som 42,5 Gb. Hvad er dette? Kan jeg slette den? Hvor kommer den fra?

det er phsp scratch disk
det er ganske normalt, den forsvinder nå phsp lukkes.
se under PREFERENCES - GENERAL - plugins- scratchdisk
her står på hvilken disk du har din temfil.
forøvrigt er det en god ide IKKE at ha sin scratch-disk på drevet hvor phsp
er installeret.
//G5

Fra : michael bennati scho~

Dato : 19-11-04 17:17

"p" <osx@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> her står på hvilken disk du har din temfil.
> forøvrigt er det en god ide IKKE at ha sin scratch-disk på drevet hvor

Men filen var der uden at PS var åbnet! Den forsvandt ikke af siig selv.
42,5Gb.
kan jeg bare slette den?

mvh Michael

Fra : Zafar

Dato : 20-11-04 04:12

Hej Michael,

> Men filen var der uden at PS var åbnet! Den forsvandt ikke af siig selv.
> 42,5Gb.
> kan jeg bare slette den?

Ja, det kan du roligt gøre.

--

- Zafar Iqbal
---------------------------------------

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 19-11-04 20:10

"p" <osx@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

[KLIP]
> forøvrigt er det en god ide IKKE at ha sin scratch-disk på drevet hvor
> phsp er installeret.

Er det ikke lige meget, bare den ikke ligger på samme disk som man har sin
pagefile til windows?

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk