Nægtes adgang
Fra : Ghost

Dato : 18-11-04 18:42

I forbindelse med at jeg netop har rodet med opsætning af netværk mellem
flere computere (IP adr osv) i hjemmet erfarede jeg at jeg ved restart ikke
kan få lov at logge på.
Jeg får beskeden " bla bla bla the username er incorrect" ligesom hvis jeg
taster forkert...

Findes der er mulighed for at logge på af andre veje eller hvad gør jeg i
sådan en møg situation??

Ps min PC er en Compaq Armada bærbar

Håber på hurtig hjælp

Ghost

Fra : Martin Schultz

Dato : 18-11-04 18:51

Ghost <vincentgroesfjerndette@webspeed.dk> skrev 2004-11-18:
> [...]
> kan få lov at logge på.
> Jeg får beskeden " bla bla bla the username er incorrect" ligesom hvis jeg

HVad er det for et styresystem og version?

MArtin
ADSL og opsætning af Cisco/Zyxel routere.

Fra : Ghost

Dato : 18-11-04 19:07

Windows 2000 ved ikke hvilken version

Fra : Anders S.

Dato : 18-11-04 21:35

"Ghost" <vincentgroesfjerndette@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> taster forkert...
>
> Findes der er mulighed for at logge på af andre veje eller hvad gør jeg i

Caps lock?

--
MVH
Anders S..

Fra : Ghost

Dato : 18-11-04 21:57

Nope heller ikke, men da jeg opsatte mit netværk omdøbte jeg domain til
MSworkgroup så den kunne se de andre computere.... derefter bad den om
restart og der var der det skete... den tror altså at den er på et andet
domain og vil ikke starte op på det alm password...

Kan man ikke ved opstart gå i DOS og ind den vej ??

Eller skal jeg gå den lange vej og boote på en ny styresystem cd... og vil
mine data så gå tabt... det er vel ikke en helt ualmindelig situation jeg
har bragt mig i ??
Og det må vel kunne løses ..

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 19-11-04 10:14

Hvis den var på et domæne før som du loggede ind på med en domain user -
så skal du istedet angive en local user fra maskinen når du logger ind nu.

Får du valgmuligheder omkring hvor du ønsker at logge ind under opstarten ?

--
Mail mig på uffe <snabelA> skelmose <prik> dk