Hvad er det nu de hedder?
Fra : Sofie

Dato : 18-11-04 18:10

Jeg vil lave nogle af disse "kager" hvor man putter et lille visdomsord
inden i - da jeg nu skulle til at søge på det store Internet, kan jeg
simpelthen ikke huske hvad det er de hedder ..... HJÆLP - er der nogen der
kan?

Sofie

--
Besøg www.Familiemad.dk
Besøg www.Familiemad.dk/jul

Fra : Linda Hedegaard Jens~

Dato : 18-11-04 18:07

Nu ved jeg ikke om det er fordi du mangler en opskrift men jeg fandt da en
her:
http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift_land.php?land=124&id=1434

Fra : Kasper Malmberg

Dato : 18-11-04 18:09

Sofie wrote:
> Jeg vil lave nogle af disse "kager" hvor man putter et lille visdomsord
> inden i

Visdomskager ?

eller

fortune cookies ?

MVH
KAsper

Fra : Kevin Edelvang

Dato : 18-11-04 23:31

Sofie wrote:

> [...]
> visdomsord inden i - da jeg nu skulle til at søge på det store
> Internet, kan jeg simpelthen ikke huske hvad det er de hedder .....

Jeg har altid set det oversat som "spåkager" på engelsk hedder det "fortune
cookies"...

Mvh
Kevin Edelvang

Fra : Crazy Camilla

Dato : 19-11-04 02:24

"Kevin Edelvang" <virker@ikke.invalid> skrev i en meddelelse

> Jeg har altid set det oversat som "spåkager" på engelsk hedder det
> "fortune cookies"...
>
> Mvh
> Kevin Edelvang

Hej.

Hedder de ikke lykkekager eller kinesiske lykkekager?

MVH Camilla.

Fra : Bisse

Dato : 21-11-04 14:51

> Hedder de ikke lykkekager eller kinesiske lykkekager?

Jo! Det mener jeg bestemt også, at de gør

Mvh Lise

Fra : Sofie

Dato : 22-11-04 11:35

Tak for jeres hjælp ... nu vil jeg gå igang med at fremstille nogen.
Min mand og jeg skal i sommerhus i næste weekend og jeg syntes det kunne
være sjovt/pirrende at putte små erotiske beskeder ind i kagerne .....

Nu mangler jeg så bare at få styr på hvad vi skal have at spise ....

--
Besøg www.Familiemad.dk
Besøg www.Familiemad.dk/jul