airport - pc?
Fra : [NH]7H

Dato : 18-11-04 11:07

Hej alle

Kan jeg bruge min airport som bindeled mellem mit internet og min ibm
thinkpad med indbygget trådløst netkort?

Bo

Fra : Jens Rasmussen

Dato : 19-11-04 09:18

[NH]7H <sofus@post1.tele.dk> wrote:

> Hej alle
>
> Kan jeg bruge min airport som bindeled mellem mit internet og min ibm
> thinkpad med indbygget trådløst netkort?
>
> Bo
Ja, det kan du så afgjort.
Blot skal AirPort konfigureres fra din Mac. Start uden kryptering etc.
og se om det virker, og sæt herefter mere sikkerhed på.

Fra : Steen B. Jensen

Dato : 20-11-04 10:25

Jens Rasmussen <no@way.dk> wrote:

> Ja, det kan du så afgjort.
> Blot skal AirPort konfigureres fra din Mac. Start uden kryptering etc.
> og se om det virker, og sæt herefter mere sikkerhed på.

Hvor i Mac'en konfigurerer man Airport'en?

Jeg satte bare min til, og lod iBook klare opsætning etc. - og det kører
som i olie.

Skal jeg pille ved nogle indstillinger, eller lade det køre, som det gør
nu?

Steen

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 20-11-04 11:42

Steen B. Jensen <newz@pc.danmark> wrote:

> Hvor i Mac'en konfigurerer man Airport'en?

Programmet Airport Admin Utility (hvis du mener accesspointet) kortet
konfigureres i Netværk

> Jeg satte bare min til, og lod iBook klare opsætning etc. - og det kører
> som i olie.
>
> Skal jeg pille ved nogle indstillinger, eller lade det køre, som det gør
> nu?

Lige nu er det pivåbent, og passwordet kendt dvs at en fremmed kan lukke
dig ude fra accesspointet.

Fra : mbi

Dato : 19-11-04 11:24

> Hej alle
>
> Kan jeg bruge min airport som bindeled mellem mit internet og min ibm
> thinkpad med indbygget trådløst netkort?
>
> Bo
Jep, den kører fint med pc'er...

Fra : [NH]7H

Dato : 19-11-04 11:53

takker og bukker så mange gange.

Go weekend.

Bo

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 19-11-04 23:51

[NH]7H <sofus@post1.tele.dk> wrote:

> Hej alle
>
> Kan jeg bruge min airport som bindeled mellem mit internet og min ibm
> thinkpad med indbygget trådløst netkort?

ja