Corsa og Sport
Fra : Thomas Buus Andersen

Dato : 17-05-01 16:31

Hejsa igen.

Jeg overvejer at skifte mit Sport kit ud med et Corsa på stalkeren, da den
efterhånden har kørt pænt langt med det der er på. Men hvad er den store
forskel? Optræk eller topfart. Jeg havde et lille race med en BW's med
følgende : Polini Corsa, 25 mm kaburator, Corsa potte, Polini Vario og
kobling og Malossi gearing. Vi havde samme optræk til 65km/t, og så kørte
han bare fra mig.

For dem som ik ved det så har jeg Polini sport, 17,5 dellorto kabu, Polini
gearing og LeoVinci ZX potte.

-
Venlig Hilsen
Thomas Buus
t-buus@worldonline.dk

Fra : Anders Houmark

Dato : 18-05-01 15:21

Thomas Buus Andersen skrev i meddelelsen ...
> [...]
>følgende : Polini Corsa, 25 mm kaburator, Corsa potte, Polini Vario og
>kobling og Malossi gearing. Vi havde samme optræk til 65km/t, og så kørte

Hvorfor ikke bare købe nogle nye stempelringe, et nyt nåleleje ? så er det
jo ikke så slidt..

--
Mvh Anders Houmark
"It's an insane world, but I'm proud of being part of it"

Fra : Claus Stripp

Dato : 19-05-01 22:12

hej. Thomas.

Hvis du smider komplet corsa på stalkeren vil den løbe ca 115-120 km/t med
et meget kræftig optræk. tro mig!!

Jeg har prøvet det på min stalker!! :0)

Så jo der er meget stor forskel på sport og corsa , Men du skal også være
forberedt på at offer lidt penge i vedligelseholedelse på stalkeren hvis du
monter corsa kit på den.

Hvis jeg var dig ,så køb et ALU. kit polini ø47mm og smid på den , det
funger fint!! :0)
Har lige gjort det på min.. og det køre for fedt på den!! :0) Og den
trækker baghjul som en gal nu!! :0)

Men du kan jo kigge forbi www.scooterplanet.dk og se hvad den er monteret
med.. :0)

--