Flere navn
Fra : Kristian Primdal

Dato : 17-11-04 23:11

Hej

Kan man godt have flere firma navne med det samme firma bag det ?

Altså f.eks. hvis man ønsker at være vin sælger og have et navn til det, men
samtidig ønsker man at importere lidt fjernsyne og sådan og sælge det i et
andet navn.

Hvordan vil man typisk gøre det, er man så nød til at oprette 2 firmaer ?

Mvh
Kristian

Fra : Jens Jensen

Dato : 17-11-04 23:31

"Kristian Primdal" <primdal@leweb.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Kan man godt have flere firma navne med det samme firma bag det ?

Du kan kalde dit firma KRISTIAN TRADING eller PRIMDAL TRADING
det dækker det hele

Fra : Kristian Primdal

Dato : 18-11-04 15:26

Ja det havde jeg godt nok også tænkt på jeg synes bare det lyder så u
professionelt. Ville hellere have et navn der måske lå inden for branchen
hvis du forstår

Fra : jens v

Dato : 19-11-04 07:04

> [...]
> andet navn.
>
> Hvordan vil man typisk gøre det, er man så nød til at oprette 2 firmaer ?

Hej
Hvis det er et selskab du driver kan du registrere nye navne som binavne, de
kører på samme cvr nummer som "moderen", jeg er ikke sikker hvis det er
personlig ejet, spørg eventuel hos erhvervs og selskabsstyrelsen hvad du
kan.

mvh jens

Fra : Bo Rasmussen

Dato : 19-11-04 12:52

"jens v" <invalid@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kører på samme cvr nummer som "moderen", jeg er ikke sikker hvis det er
> personlig ejet, spørg eventuel hos erhvervs og selskabsstyrelsen hvad du

Hejsa.

Jeg har 3 firmanavne registreret under samme CVR.nr, så det kan sagtens lade
sig gøre med personligt
ejede selskaber.

--
Bo Rasmussen