Verdens lykkeligste mand
Fra : Brian

Dato : 17-05-01 15:56

JA det må være mig. For efter at jeg havde samlet kværnen og stod klar til
at komme ud og rulle så røg oliekøleren....( læs tidligere tråd " hulk hyl
vræææl),

Nå men så gik jagten ind p en ny eller brugt. Jeg fik god hjælp her på
listen tak skal i have. Jeg ringede til en der hedder ove.( fandt ham i den
blå), for at høre om han havde en.HAn havde en brugt måske.
Nå så ringede jeg til Mc Touring i viby, og de havde sku begge dele.Hvad
skal man så vælge .?? brugt eller ny?. den brugte ville koste det halve af
en ny. Så han spørger mig hvad en ny koster. jeg svare uden videre atr den
koster nok 2500,-, nå jamen den kan jeg da sælge til dig for 1700,- Hm
tænker jeg det var jo mange penge For en bette køler så jeg ville tænke over
det.
Jeg ringer fluks til min lokale "pusher" ( V-Trading V-Trading.subnet.dk
og) fortæller ham at jeg kan få en ny for 1700,-, hvorefter han straks
siger at det kan han gøre billigere.Jamen fedt tænker jeg. Nå min pusher
ringer tilbage lidt efter og siger" hold nu godt fast. for den køler der
koster 3080,- eks moms. Herefter ringer jeg fluks til mc touring i viby og
siger TOOOOP.
Nu sidder jeg med et smøret grin i hele fjæset og fryder mig over den køler
jeg har fået til under halv pris.
Imorgen skal den monteres og så vil der være dækrøg og motorlarm når jeg
forlader Røgen imorgen.

)))))))))

Brian W.

Som er den gladeste her på gruppem idag"
--
**** W.A.F ****

Fra : Niels Poulsen

Dato : 17-05-01 18:58

Hehe... Er du. hehe... jeg fik taget "trykket" ...uhmm.. og så var hun sku
ikke mere end 21 år... og en krop som.. nå ,,det vil I ikke høre mere om.
men tro mig... Det var sku godt efter 3 dage i sølibat
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Niels Rene

Fra : Janus

Dato : 17-05-01 19:12

> [...]
> men tro mig... Det var sku godt efter 3 dage i sølibat
> :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Hmm 21 år er ellers meget selv for den lækreste MC'er. Og den dejlige krop,
fortæl mere om linjerne og gik hun godt på toppen?
Ja 3 dage uden en eneste køretur kan være for meget selv for dem mest
udholdende.

Janus

Fra : Niels Poulsen

Dato : 17-05-01 19:51

*LOOL* Jan...

Hmm... oki... når man er 28 år..tja.. så går det ski lidt ondt at vride
nakken efter de yngre sager.. og tro mig.-............. Toppen var sku
okay...... Og hun kunne ligges ned blidt og voldsomt.. var bare et spørgsmål
om hvilken kørestilling man var i *GF*... Hendes kurver.. tja... Slanke...
med et par gode bakker... og jeg menere virkligt et par gode bakker....
Damn.. de var gode at køre i *GF*... SÅ hende skal jeg sku ud og dyrke igen
*LOOOL*

Niels Rene.... Im to hor...upz.. mener sexy for my bed...

Niels Rene

Fra : Asger Steffensen

Dato : 17-05-01 20:56

Ikke for at være snerpet, men mon ikke tråden her skulle fortsætte i
dk.fritid.mandehørm?

Asger
ZX-10

Fra : Adam Christensen

Dato : 22-05-01 10:49

"Asger Steffensen" <ast_nospam_@get2net.dk> wrote in message

> Ikke for at være snerpet, men mon ikke tråden her skulle fortsætte i
> dk.fritid.mandehørm?

Eller måske til dk.formegettid.mandehørm )

--
Adam

Fra : Morten Christensen

Dato : 18-05-01 08:11

"Janus" <janusz@kampsax.dtu.dk> wrote in message
> [...]
> fortæl mere om linjerne og gik hun godt på toppen?
> Ja 3 dage uden en eneste køretur kan være for meget selv for dem mest

Oorrrh, hold da op

Tirsdag og onsdag var det mine første ture at køre rigtig på min mc i ca 3
uger, efter at være blevet opereret.

Og resten kan højre hånd også klare :P

--
Have a good ride
Morten, Københavnstrup - uden tryk

Fra : Armand

Dato : 17-05-01 23:46

> [...]
fluks til
> mc touring i viby og siger TOOOOP.
> Nu sidder jeg med et smøret grin i hele fjæset og fryder mig over den

For lige at blive hængende ved mit foreslag om at købe uoriginalt, så
ved jeg godt hvem der griner mest smørret :-/
For 1700,- kunne du have fået tre nye uoriginale der til overflod havde
en termostat indbygget

Jeg blev engang kontaktet af Ulrik Lopdrup, der ligesom dig var i akut
behov for en oliekøler (til en GPZ 900 R).
Eftersom at jeg vidste at jeg havde én liggende bad jeg ham tænke
grundigt over hvad han ville give for sådan en, hvis han fandt den ok
ved åsyn, for han fik kun det ene bud (= en "forhandlings teknik", som
har hjulpet mig af med alle de der tror at de skal have sagerne foræret
blot fordi at det ligger stille i min kælder!!)!
Han rådførte sig om prislejet med sin mekaniker inden afgang fra
værkstedet, og det viste sig at såvel hans mekaniker/ham selv, som jeg
havde samme mening om den sag: 350,- kr
At det skulle være til en Bol D'Or rører ikke ved denne, min
opfattelse!!!

--
Armand.