Jog Space Innovasion El-Diagram
Fra : Krabbe

Dato : 17-11-04 18:19

Hey NG

Hjælp mig!!!

Jeg er 16 år gammel, har lige fået mit knallet kort, og så virker min
knallet fandme ikke...!

Der er tale om en Yamaha Jog - Space Innovasion (tror den er fra 95' eller
sådan noget).

Jeg (i samråd med Pappa) er mere eller mindre overbevist om at det lednings
nettet som driller.

Så please! Hjælp mig med at grave et el-diagram frem til den...!

På forhånd tusind tak!

MvH Mads

---

Fra : Chipmand

Dato : 17-11-04 20:42

On Wed, 17 Nov 2004 18:18:48 +0100, "Krabbe"
<mads-krabbeFJERNDETTE@get2net.dk> wrote:

> [...]
>nettet som driller.
>
>Så please! Hjælp mig med at grave et el-diagram frem til den...!

Har du prøvet at skifte/rense tændrør også bruge kickstarten ??.

Fra : Krabbe

Dato : 18-11-04 15:22

Jeg har ikke prøvet at skifte tændrøret, men jeg bruger dog kickeren da der
slet ikke er batteri (dette betyder vel ikke noget?)
Men det kunne da være jeg skulle prøve at smide et nyt tændrør i.
Tak for det Chipman!

Fra : Ulf

Dato : 19-11-04 06:39

"Krabbe" <mads-krabbeFJERNDETTE@get2net.dk> wrote in message news:<419ce277$0$191$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]
> slet ikke er batteri (dette betyder vel ikke noget?)
> Men det kunne da være jeg skulle prøve at smide et nyt tændrør i.

Er tændrøret vådt..?
HVis det er det, så for den for meget benz.. Og så er det tændingen
der skal leges med...

Fra : Brian Axelgaard

Dato : 23-11-04 23:02

"Ulf" <atagu@gmx.net> skrev i en meddelelse

> Er tændrøret vådt..?
> HVis det er det, så for den for meget benz.. Og så er det tændingen
> der skal leges med...

Den var ny! For meget benzin = forkert tænding?