Exporter E-mail Konto
Fra : Gert Kingled

Dato : 17-11-04 16:27

Hej

Jeg står for at skal formater min harddisk - men har et problem med
hvordan jeg exporter min e-mail konti - da jeg har 22 Konti jeg
modtager post på, og det er lidt træls at skulle til at sætte dem op
igen vis der er en anden mulighed - så hjælp søges.

Kingled

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 17-11-04 22:51

Hvilket email program og version bruger du?

Kurt

Fra : Gert Kingled

Dato : 21-11-04 15:02

Jeg bruger office outlook 2003

Gert

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 21-11-04 17:08

Prøv at se på
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=8b081f3a-b7d0-4b16-
b8af-5a6322f4fd01&DisplayLang=en
Der kan man hente et program til at tage backup.
Jeg mener i øvrigt at det gentagne gange har været fremført, at al
information i Outlook ligger i *.pst filen.
Det kan man jo selv kontrollere ved at tage en kopi af *.pst filen og lægge
denne kopi et andet sted. Herefter sletter man den oprindelige pst fil.
Når man starter Outlook fortæller den, at den ikke kan finde pst filen. Man
peger så på det nye sted, hvor den ligger. Så siger den sjovt nok, at den
ikke kunne finde den og lukker, men når man så genåbner virker det hele
tilsyneladende igen.
Man skal så være opmærksom på, at det sted man pegede på, er det sted hvor
den nu vil forvente, at filen ligger. Så man burde bare kunne kopiere den
originale fil tilbage på rette sted efter geninstallation, således at den
nye pst fil overskrives.
Det er lidt teori det her, idet jeg ikke selv bruger det, men blot har læst
lidt om andres erfaringer.

Kurt