HL2 DVD/CD ?
Fra : Zup Zuip

Dato : 17-11-04 15:21

Fås HL2 også på CD'r ?

DVD versionen kan nemlig ikke installeres, der er fejl i .msi filen.

Fra : Mikael Schøler

Dato : 17-11-04 15:39

Zup Zuip wrote:
> Fås HL2 også på CD'r ?
>
> DVD versionen kan nemlig ikke installeres, der er fejl i .msi filen.
>
> mvh

Funker fint her med DVD versionen.. Tilbage til producenten og få
tilsendt en ny..

Fra : Kurt Lund

Dato : 17-11-04 15:50

"Zup Zuip" <cfv@fgh.fj> skrev i en meddelelse
> Fås HL2 også på CD'r ?
>
> DVD versionen kan nemlig ikke installeres, der er fejl i .msi filen.
>
> mvh

Få dit spil byttet min DVD fejler ikke noget, og nej til cd.

Kurt

Fra : Zup Zuip

Dato : 18-11-04 15:06

Fik den byttet men der er stadig fejl, men jeg har fundet ud hvorfor.

Hvis man fravælger at installere CS, så kan man ikke installere HL færdig,
den mangler en fil.
Dårlig lavet, og ikke testet fra Valve's side

mvh

Fra : Sune Salminen

Dato : 18-11-04 23:38

Zup Zuip wrote:
> Fik den byttet men der er stadig fejl, men jeg har fundet ud hvorfor.
>
> Hvis man fravælger at installere CS, så kan man ikke installere HL
> færdig, den mangler en fil.
> Dårlig lavet, og ikke testet fra Valve's side

Det skete også for mig, fordi jeg havde valgt CS fra.

Det tog lidt under to timer fra jeg puttede DVD'en i drevet til spillet
var installeret...!
Lige nu er jeg ret skuffet over at Half Life 2 tilsyneladende tror at
mit 5900XT er et DirectX 8 kort.

CS kan afinstalleres bagefter.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Sune Salminen

Dato : 19-11-04 01:08

Sune Salminen wrote:

> Lige nu er jeg ret skuffet over at Half Life 2 tilsyneladende tror at
> mit 5900XT er et DirectX 8 kort.

Fixet.

I mappen ..\Valve\Steam\SteamApps\steamkonto-brugernavn\half-life
2\hl2\cfg
laver man en autoexec.cfg hvori der skal stå

mat_dxlevel 90

Så kører Half Life 2 DirectX9 istedet for 8.1.

Spillet vælger åbenbart DX 8.1 på alle Geforce 59xx kort.

-Sune

Check out my band at www.secondnature.dk
Remove the monkey to send mail.

Fra : Byte Me

Dato : 17-11-04 16:49

On Wed, 17 Nov 2004 15:20:48 +0100, "Zup Zuip" <cfv@fgh.fj> wrote:

>Fås HL2 også på CD'r ?
>
>DVD versionen kan nemlig ikke installeres, der er fejl i .msi filen.

Den DVD jeg fik fra Softexchange vikede da fint nok.

Fra : Henrik

Dato : 17-11-04 17:32

"Byte Me" <ByteMe@nospam.nothanks.com> skrev i en meddelelse

> Den DVD jeg fik fra Softexchange vikede da fint nok.

muligt - men det gjorde min ikke - har netop returneret den til
softexchange - håber fandme den er her igen fredag ;o((((
this sucks men så får man da checket servicen
mvh
Henrik

Fra : Krumme

Dato : 17-11-04 19:30

min DVD ver. funker sgu heller ikke, mit dvd drev kan overhovedet ikke se
nogen skive i skuffen!
er jeg den eneste????
((

Hygge

Krumme

Fra : Tommy

Dato : 22-11-04 18:10

Hvis du har STEAM installeret skal du fjerne det, og så virker det

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 22-11-04 19:02

"Tommy" wrote

> Hvis du har STEAM installeret skal du fjerne det, og så virker det

Øhh??
Vi har to maskiner der kørt med Steam i et halvt års tid eller mere
Alle HL spil/mods etc er lagt ind under Steam
Og så skulle man fjerne det?

Nope, vi har selvfølgelig preloadet HL2 som Valve/Steam anbefalede så var
det bare et spørgsmål om "Enter CDKey for a game I already own"

Og så spillede det bare

- Peter