Word vandret og lodret tekst
Fra : Henrik Madsen

Dato : 17-11-04 15:06

Hej

I forbindelse med nogle opslags sedler jeg skal lave er jeg stødt på
et problem.

I ved det er den slags der hænger på tavlen i supermarkedet med en
salgsanonce og så en række navn/nummer i bunden der vender lodret ned
og er klippet så de kan afrives..

Som den bliver lavet nu er det noget med at jeg har 2 word dokumenter,
et med annoncen som så printes og så bagefter må jeg fodre printeren
med papiret og skrive det andet dokument ud så navn/nummeret.

Er der en måde så jeg kan "sammensmelte" de 2 dokumenter til et så jeg
kan skrive det hele ud på en gang ?

Altså kan man gøre så den både vil acceptere vandret og lodret tekst i
samme dokument ??

Henrik

Fra : Mads

Dato : 17-11-04 15:25

"Henrik Madsen" <hmadsen@fjernfoerst.vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> og er klippet så de kan afrives..

> Altså kan man gøre så den både vil acceptere vandret og lodret tekst i

Du kan i tabeller for hver celle vælge skrive retning. ( ihvertfald fra word
2k, måske også tidligere)

Mvh Mads

Fra : "

Dato : 19-11-04 17:23

"Henrik Madsen" <hmadsen@fjernfoerst.vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan skrive det hele ud på en gang ?
>
> Altså kan man gøre så den både vil acceptere vandret og lodret tekst i

Hej henrik

Prøv at indsætte en tekstboks, der er det muligt at vende tekster

<<HANSEN>>