Hvordan indsætter man x-faces funktionen i
Fra : Jonas C. Voss

Dato : 17-05-01 15:00

Hej

Har netop opdaget, hvordan man indsætter de funky ansigter i 'suppens'
header, men jeg kan ikke finde ud af hvordan jeg indsætter dem
permanent. Nu kommer der kun ansigt på når jeg indsætter dem manuelt
vha. 'options' funktionen inde i mail-vinduet, hver gang jeg skriver et
indlæg.
Kan den ikke indsætte x-face strengen automatisk?

--
MVH Jonas

'It's just a job. Grass grows, birds fly, waves pound the sand.
I beat people up.' [Muhammed Ali, 1977]

Fra : Terje Kleverud

Dato : 17-05-01 16:03

Jonas C. Voss <SCRATCHTHISjc@voss.tf> wrote:

> [...]
> indlæg.
> Kan den ikke indsætte x-face strengen automatisk?

Per Erik Rønne har svart på dette før, så jeg klipper og limer:

--Klipp start

Jep. Vælg Internet Config fra Arkiv-menuen. Klik på "News" og indsæt
noget der svarer til nedenstående i nederste felt:

- Dog ikke samme Reply-To, det er nemlig min. Brug en dummy From-adresse
og indsæt i stedet din egen i Reply-To - så bliver du ikke opdaget af
SPAMmerne .
--
Per Erik Rønne

--Klipp slutt

--
Terje K Du bør gjøre det så enkelt som mulig
...men heller ikke enklere.

(A. Einstein)

Fra : Jonas C. Voss

Dato : 17-05-01 16:05

Terje Kleverud <kleverud@mac.com> wrote:

> Per Erik Rønne har svart på dette før, så jeg klipper og limer

Tak skal du ha' det må jeg prøve.

Fra : Jonas C. Voss

Dato : 17-05-01 16:21

Terje Kleverud <kleverud@mac.com> wrote:

> Jep. Vælg Internet Config fra Arkiv-menuen. Klik på "News" og indsæt
> noget der svarer til nedenstående i nederste felt:

Der er ikke noget felt i min 'news' afdeling, blot et vindue hvor man
logger ind som gæst eller registreret bruger. Hvad gør jeg galt?

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 17-05-01 16:39

Jonas C. Voss <SCRATCHTHISjc@voss.tf> wrote:

> Der er ikke noget felt i min 'news' afdeling, blot et vindue hvor man
> logger ind som gæst eller registreret bruger. Hvad gør jeg galt?

Hvilken version af Internet config har du ?

--
Cordiali saluti Jesper

Fra : Jonas C. Voss

Dato : 17-05-01 16:41

> Hvilken version af Internet config har du ?

1.0.2 - den der fulgte med OS 9.1 DK som jeg hentede fra apples website.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 17-05-01 17:06

Jonas C. Voss <SCRATCHTHISjc@voss.tf> wrote:

> Der er ikke noget felt i min 'news' afdeling, blot et vindue hvor man
> logger ind som gæst eller registreret bruger. Hvad gør jeg galt?

cmd+u -> vælg administration

Der er nu et ekstra faneblad, Advanced. I venstra kolonne kan du nu få
adgang til "Messages".

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Hjælp! Jeg _er_ boligløs i København fra 1 april

Fra : Jonas C. Voss

Dato : 17-05-01 18:40

Tak for hælpen allesammen, nu er homer-drengen med mig indtil jeg får
lavet en selv

Fra : Sebastian Adorján Dy~

Dato : 22-05-01 22:03

Hejsa, så har jeg bare et (dumt) spørgsmål:

Hvordan laver man de der linier, der udgør billedet i X-face?
Jeg ville jo gerne lave mit eget lille billede.

/Sebastian

DK-8220 Brabrand - +45 86 25 10 50 -- sadyhr@yahoo.com

Fra : Jonas C. Voss

Dato : 22-05-01 22:42

Sebastian Adorján Dyhr <sadyhr@yahoo.com> wrote:

> Hvordan laver man de der linier, der udgør billedet i X-face?
> Jeg ville jo gerne lave mit eget lille billede.

Du vil finde software og instrukser til det her:
http://www.xs4all.nl/~ace/X-Faces/

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 23-05-01 01:01

Sebastian Adorján Dyhr <sadyhr@yahoo.com> wrote:

> Hejsa, så har jeg bare et (dumt) spørgsmål:
>
> Hvordan laver man de der linier, der udgør billedet i X-face?
> Jeg ville jo gerne lave mit eget lille billede.

Med GraphicConverter -> save as...

Hvis du er suppebruger er det måske en ide at kigge på
<http://home4.inet.tele.dk/marathon/MacSOUP/faces/>. Du spilder ikke
andres båndbrede og får farver på. Til gængæld er det kun suppe ejere,
der har gjort sig den ulejlighed at hente det danske faces bibliotek,
kan se dig.

--
Venlig hilsen Morten Reippuert Knudsen

Hjælp! Jeg har været boligløs i København siden 1 april

Fra : Jesper Møller-Fink

Dato : 23-05-01 08:58

Morten Reippuert Knudsen <reippuert@mac.com> wrote:

> [...]
> andres båndbrede og får farver på. Til gængæld er det kun suppe ejere,
> der har gjort sig den ulejlighed at hente det danske faces bibliotek,

....og det er sjovt!

--
mvh Jesper

Biddet > http://go.to/biddet
Mong Prod. > http://zap.to/mong

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 17-05-01 17:08

> [...]

> indlæg.
> Kan den ikke indsætte x-face strengen automatisk?

Åbn Internet preferences( eller den kopi af det du har liggende i MacSOUP mappen hvis du ønsker
indstillinger der er seperate fra systemet) i Internet Config, åbn News og under News Headers
indsætter du dit x-face:

(#,@d~A&@>

Og sådan ser min x-face ud.
--
Jesper Oersted. My mailaccount is spamfiltered by ORBS.
http://www.orbs.org.

Fra : Per Erik Ronne

Dato : 18-05-01 03:57

Jesper Ørsted <triton@titancity.com> wrote:

> [...]
> mappen hvis du ønsker indstillinger der er seperate fra systemet) i
> Internet Config, åbn News og under News Headers indsætter du dit x-face:

Og enhver kan jo se at du er en pige, dreng. Ikke!
--
Per Erik Rønne
Tlf. + fax: +38 89 00 16, mobil +45 28 23 09 92.