Hvad er prisen for en kontorvikar !
Fra : cjtcjtcjt(fjerndette~

Dato : 17-11-04 12:46

Hej!

Jeg er ledig, men har mulighed for at tage vikar job hos 2 firmaer på ialt
30-40 timer om ugen.
Det eneste de kræver er at jeg fakturerer dem.

Der er tale om forefaldende kontorarbejde og sekretærarbejde

Hvad ligger den fakturerede timepris typisk på - for en kontorvikar - hvis
man ringer til et vikarbureau...?

Er der nogen der kan give et godt råd: Jeg ved at firmaet ogå vil spørge et
vikarbureau om en pris, og jeg vil helst hverken sælge mig aselv for
billigt - eller være dyr!
(Det er en balance)

Er der nogen som kender prisen for en vikar?

Hilsen
Carsten

Fra : Peter Z

Dato : 17-11-04 13:34

<cjtcjtcjt(fjerndette)@hotmail.com> wrote in

> [...]
> aselv for billigt - eller være dyr!
> (Det er en balance)
>
> Er der nogen som kender prisen for en vikar?

typisk 1,8 gange din timeløn + moms

alt efter kvalifikationer !

Peter Z

Honda CBF 600 SA

Fra : Petersen_Michael

Dato : 17-11-04 17:05

In news:419b39f1$0$164$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
cjtcjtcjt(fjerndette)@hotmail.com <cjtcjtcjt(fjerndette)@hotmail.com>
wrote:

> Er der nogen som kender prisen for en vikar?

200,-Kr. - 220,-Kr. ex. moms. vil ikke være helt ved siden af.

Jeg var vikar ved Adecco, i en kort periode, og jeg ved de fakturerede
kunden 208,- Kr. ex. moms.
--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : cjtcjtcjt(fjerndette~

Dato : 18-11-04 13:19

Hej Michael,

Jeg troede faktisk at prisen var meget højere...
Troede at fakturaprisen lå omkring de 250 kr.

Hilsen
Carsten

Fra : Petersen_Michael

Dato : 18-11-04 16:14

In news:419c9321$0$156$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
cjtcjtcjt(fjerndette)@hotmail.com <cjtcjtcjt(fjerndette)@hotmail.com>
wrote:

Hej Carsten

> Jeg troede faktisk at prisen var meget højere...
> Troede at fakturaprisen lå omkring de 250 kr.

Det gør den nok også nogle stæder, og i nogle brancher..
Adecco, er SVJV verdens største vikar bureau, så hvis de har mange
vikarer ude, men kun få mand til at administrere dem, kan de nøjes med
en mindre dækning pr. vikartime..