Skærme
Fijala 3554
19¨ TFT alla FP2001 ?
Fra : Christian

Dato : 17-11-04 02:13

Jeg søger en 19¨ TFT som på mange punkter skal ligne Dells FP2001, både hvad
angår billedeforhold men også rent design mæssigt.

Hvad kan I anbefale?
Har gode erfaringer med?

Selv har jeg øje på BenQ FP937s 12ms som kan erhverves for 3.600.-

Endelig ville jeg høre om der skulle være nogle lykkelige ejere af FP2001
eller View Sonic VP201b som kan retfærdiggøre prisforskellen på ca. 3000kr
mellem en 19 tommers og en 20 tommers TFT.

Mvh. Christian

Fra : Palle

Dato : 17-11-04 03:34

"Christian" <chr*remove*@nybro.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> eller View Sonic VP201b som kan retfærdiggøre prisforskellen på ca. 3000kr
> mellem en 19 tommers og en 20 tommers TFT.

50% flere pixels?

Fra : Lasse Houmøller

Dato : 17-11-04 15:41

"Palle" <hother.papgaard@liam.dz> wrote in message

> "Christian" <chr*remove*@nybro.dk> skrev i en meddelelse
> hvad

> 50% flere pixels?

Til den dobbelte pris skulle der vel så være 100% flere pixels, førend
prisen var retfærdiggjort? :)

/Lasse