Headset til BeoCom 4
Fra : Hans Paulin

Dato : 16-11-04 23:45

Har lige købt et headset til en BeoCom4 til min veninde, men den sorte
holder med clips i til at clipse telefonen og ledningen fast med var ikke i
æsken - plejer den at være det?

Har selv en, men kan ikke huske om jeg købte den separat - og på TDC's
hjemmeside er der ingen billede af headsettet.

Anyone?
Hans

Fra : Bjarne Just

Dato : 17-11-04 07:33

"Hans Paulin" <me@privacy.net> wrote in message
> Har lige købt et headset til en BeoCom4 til min veninde, men den sorte
> holder med clips i til at clipse telefonen og ledningen fast med var ikke
> æsken - plejer den at være det?

Så vidt jeg husker var der heller ikke en clips på mit headset (har også
selv sat en på), så jeg er rimelig sikker på, at der normalt ikke er en
clips med.

mvh,
Bjarne

Fra : Hans Paulin

Dato : 17-11-04 13:34

Bjarne Just skrev:

> Så vidt jeg husker var der heller ikke en clips på mit headset (har
> også selv sat en på), så jeg er rimelig sikker på, at der normalt
> ikke er en clips med.

Okay - jeg køber en.

Tak!
Hans