Trådløs "øresnegl" til Beocom 6000
Fra : DrDevinci

Dato : 16-11-04 22:38

Jeg så¨en postering om "Trådløs "øresnegl" til Beocom 6000". Den
mulighed står der ikke noget om i manualen. Er det noget der specielt
for DK versionerne af Becom 6000 eller kan jeg forvente at min
Canadiske version også vil fungere med øresneglen ? I så fald, hvilke
specifikationer skal jeg kigge efter - 2.4 GHz mm. ?

Takker på forhånd

Klaus Kallesoe

Fra : Bjarne Just

Dato : 17-11-04 07:36

"DrDevinci" <drdevinci@BaroMedical.ca> wrote in message
> [...]
> Canadiske version også vil fungere med øresneglen ? I så fald, hvilke
> specifikationer skal jeg kigge efter - 2.4 GHz mm. ?

Den trådløse øresnegl, der er snak om er i virkeligheden et lille DECT
håndsæt, som kan bruges til alle (?) GAP kompatible DECT baser. Som du selv
nævner, så bruger din canadiske version 2,4 GHz i stedet for DECT og derfor
kan du ikke bruge DECT øresneglen (som kører 1,9 GHz).

mvh Bjarne

Fra : DrDevinci

Dato : 17-11-04 21:54

"Bjarne Just" <bjarne_just@mailis.invalid> wrote in message news:<419af136$0$157$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>...
> [...]
> nævner, så bruger din canadiske version 2,4 GHz i stedet for DECT og derfor
> kan du ikke bruge DECT øresneglen (som kører 1,9 GHz).

OK - Tak for oplysningen. - Næste spørgsmål er selvfølgelig om der
findes "2.4 GHz trådløse øresnegle", som er kompatible med BECOM
6000's protokoller ?

Ligger Bluetooth iøvrigt ikke også på 2.4 GHz ?

Mvh Klaus

Fra : Bjarne Just

Dato : 18-11-04 08:07

> [...]
> 6000's protokoller ?
>
> Ligger Bluetooth iøvrigt ikke også på 2.4 GHz ?

Mig bekendt findes der ikke trådløse headsets, der passer til B&Os 2.4 GHz
telefoner. Problemet er, at der ikke er nogen standard for brug af 2.4 GHz
til telefoni (ligesom DECT/GAP). Så hvis der findes trådløse headset til
disse telefoner, bør B&O vide det (men jeg tvivler stærkt).

mvh Bjarne

Fra : Normark Kommunikatio~

Dato : 18-11-04 20:39

Hej Claus.
www.headset.dk > headset > palntronics > c65
Det eneste trådløse headset vi er bekendt med til B&O 6000 er
Plantronics C65. C65 er et DECT (GAP) headset som tilsluttes din
B&O base. Når du har indgående kald trykker du bare på
svarknappen, det virker perfekt.
Held og Lykke med det...

Mvh. Lars

Fra : Bjarne Just

Dato : 19-11-04 08:17

"Normark Kommunikation v. Lars Normark Andersen"
<jyllandmidtnord@headset.dk> wrote in message
> [...]
> Plantronics C65. C65 er et DECT (GAP) headset som tilsluttes din
> B&O base. Når du har indgående kald trykker du bare på

I maj havde TDC butikkerne et DECT headset til salg, som skulle kunne bruges
på GAP baser (incl. B&Os). Jeg kan ikke huske, hvad headsettet hed og jeg
ved heller ikke, hvordan lydkvaliteten er i headsettet. Prisen var dog
nogenlunde rimelig som jeg husker det.

mvh Bjarne

Fra : Ukendt

Dato : 25-11-04 09:56

> [...]
> hed og jeg ved heller ikke, hvordan lydkvaliteten er i headsettet.
> Prisen var dog nogenlunde rimelig som jeg husker det.

Hvis jeg ikke husker var det <http://topcom.net/products/product.php?
groep=1&cat=4&catsub=15&volgorde=1#BUTLER 300 DECT HEADSET> til ca 600kr.

--
Annika Pedersen
http://annika.dk

Fra : Karsten Jensen

Dato : 02-01-05 17:56

On 25 Nov 2004 08:56:21 GMT, Annika Pedersen <annikadkpågmail.com>
wrote:

>Hvis jeg ikke husker var det <http://topcom.net/products/product.php?
>groep=1&cat=4&catsub=15&volgorde=1#BUTLER 300 DECT HEADSET> til ca 600kr.

Det ér den - har netop fået den her til jul - men kan ikke finde ud af
at koble den til Beocom'em.

--

Med venlig hilsen fra

Karsten Jensen
k-j_absolute_no_spamming@direkte.org

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 02-01-05 22:15

Karsten Jensen wrote:

> Det ér den - har netop fået den her til jul - men kan ikke finde ud af
> at koble den til Beocom'em.

Jeg har ikke prøvet med et headset - men måske du skulle tjekke at PIN
koden på basen er sat til 0000. Det skal den formentlig være
(midlertidigt) mens du tilslutter headsettet, ligesom ved tilslutning af
visse repeatere.

Mvh Thomas Jørgensen

Fra : Karsten Jensen

Dato : 03-01-05 09:20

On Sun, 02 Jan 2005 22:15:29 +0100, Thomas Jørgensen
<toms@-nospam-tje.dk> wrote:

> [...]
>koden på basen er sat til 0000. Det skal den formentlig være
>(midlertidigt) mens du tilslutter headsettet, ligesom ved tilslutning af

Det står der også i manualen til Butleren at det skal være - og jeg
har prøvet at ændre det i B&O'en, men det har ikke hjulpet - og jeg
kan grundet en flytning ikke finde min manual til B&O'en......

Fra : Karsten Jensen

Dato : 03-01-05 11:30

On Mon, 03 Jan 2005 09:20:21 +0100, Karsten Jensen
<k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> wrote:

Er der nogen der kan fortælle mig hvordan jeg via Beocom 6000
tilslutter headsettet - kan død og pine ikke finde min manual til
Beocom'en....

Fra : Karsten Jensen

Dato : 03-01-05 13:15

On Mon, 03 Jan 2005 11:30:23 +0100, Karsten Jensen
<k-j_absolute_no_spamming@direkte.org> wrote:
Har fået en manual fra B&O - og nu er Butleren tilkoblet *SS*