Kryptologi i praksis
Fra : Lars R Knudsen

Dato : 16-11-04 22:02

Kryptologi i praksis
====================

Institut for Matematik inviterer til seminar den

23. november 2004 fra 08.30 til 12.00
Auditorium 41, bygning 303, DTU

Kom og hør hvordan nogle danske virksomheder bruger kryptologi i praksis,
og hør også hvorfor Videnskabsministeriets nye digitale signatur til det
danske folk ikke er taget i brug af danske banker. Alle er velkomne.
Se program her:
http://www.mat.dtu.dk/people/Lars.R.Knudsen/praksis2004.html

Fra : Morten Dahl

Dato : 16-11-04 23:29

Lars R Knudsen wrote:
> [...]
> og hør også hvorfor Videnskabsministeriets nye digitale signatur til det
> danske folk ikke er taget i brug af danske banker. Alle er velkomne.

Det lyder ellers spændende, men nok desværre lidt for langt at køre..

Men vil tillade mig at benytte lejligheden til at høre om der er nogle
der kender til lignende arrangementer i midt- og nord-jylland?

Fra : Kim Rubeck Jensen

Dato : 17-11-04 00:15

Lars R Knudsen wrote:
> [...]
> og hør også hvorfor Videnskabsministeriets nye digitale signatur til det
> danske folk ikke er taget i brug af danske banker. Alle er velkomne.

Kan kun sige én ting..... Vi ses på DTU

1000 takker for info.

/Rubeck

Fra : Michael Knudsen