gilera runner org. udstødning
Fra : hr

Dato : 16-11-04 20:58

1
hva hedder en org. udstødning til gilera runner fra 98(pris/link).
2
larmer den meget meget mindre end en knækudstødning.

jeg har lige købt en runner og syntes at potten lyder lidt for
hidsig(knækudstødning).
håber der er nogen der kender lidt til det.

Fra : Allan Riise

Dato : 16-11-04 21:09

hr wrote:
> [...]
>
> jeg har lige købt en runner og syntes at potten lyder lidt for
> hidsig(knækudstødning).
> håber der er nogen der kender lidt til det.

Mon ikke det er en Technigas Basic der sidder på, lovligt.
Det vil jeg tro, men hæng mig ikke op på det!

--
Allan Riise
"Power is not revealed by striking hard

Fra : hr

Dato : 16-11-04 21:14

> Mon ikke det er en Technigas Basic der sidder på, lovligt.
> Det vil jeg tro, men hæng mig ikke op på det!

joo måske, den har jeg luret lidt på.
hva med larmen er den mon meget mindre en en knæk

Fra : Allan Riise

Dato : 16-11-04 21:17

hr wrote:

> joo måske, den har jeg luret lidt på.
> hva med larmen er den mon meget mindre en en knæk

Det er den højst sandsynligt, men er du sikker på at din knækpotte ikke er
enten utæt, eller ikke fastspændt ordentligt?

Du kommer jo til at få både mindre optræk og topfart med Basic potten, især
hvis du ikke fjerner blindrøret!

Fra : hr

Dato : 16-11-04 22:08

> [...]
> enten utæt, eller ikke fastspændt ordentligt?
>
> Du kommer jo til at få både mindre optræk og topfart med Basic potten,

potte er ok men den lyder lidt for hidsig efter min smag
men hvis den mister optræk osv er det jo ikke så godt.

der er også det problem at hvis jeg gasser helt op så
er det ligesom den dør lidt, hva kan det være
kan det være noget med dysen. måske renses eller en enden størelse.

Fra : Allan Riise

Dato : 16-11-04 22:36

hr wrote:

> ---------------------------------------------------------------------------------
>
> potte er ok men den lyder lidt for hidsig efter min smag
> men hvis den mister optræk osv er det jo ikke så godt.

Tjae, hvis det er en Technigas Next eller technigas NextR, er forskellen nu
ikke så stor, og hvis man alligevel ikke kører med større cylinder og større
karb. så er det nok at tage blindrøret, men hvis du vil det, så gør det
samrt, skær det lige over, helt inde ved potten, luk holdet, og svejs røret
på igen..

Du kan se dem her..

http://www.thansen.dk/products.asp?c=352526922&n=282581109#xy

> der er også det problem at hvis jeg gasser helt op så
> er det ligesom den dør lidt, hva kan det være
> kan det være noget med dysen. måske renses eller en enden størelse.

Din dyse er nok et nr. for stor, ellers prøv at gøre din nål lidt længere,
altså sætte clipsen lidt højere op.

Fra : hr

Dato : 16-11-04 23:23

> Din dyse er nok et nr. for stor, ellers prøv at gøre din nål lidt længere,
> altså sætte clipsen lidt højere op.

det vil jeg kikke lidt på i morgen
takker