One night at MCCool's
Fra : Dan Holt Jensen

Dato : 17-05-01 14:22

Hejsa

Så sker det at nogle tog sig sammen og lavede komediefilmen dansk tv om 20
år viser igen og igen. Filmen der varmer godt op i humoren, i film som
fars fede ferie, ja og mange andre sjove film i god gammeldags humor.

Filmen er alt for indviklet at forklare.

Du tager en af verdens mest sexede pige (Liv Taylor - Armageddon og som
kan ses senere på året i Lords of the Rings), Matt Dilon, Michael Douglas,
Poul Reiser..... ja og ikke nogen god komedie uden John Goodman.

Du laver en masse forvirring, da alle 3 fyre forelsker sig i kvinden, der
har en lille fetish for kernefamilie og at have sit eget hus !!!

Du slutter filmen af med en skudscene hvor baggrundsmusikken er kendt fra
andre film...... hvis jeg siger: "Village People" og WMCA...... jow... så
har du en slutning !!

Filmen er utrolig sjov, og meget værd at se.

Filmen for prem   iere omkring d. 23. maj 2001.

Så med humor vi kender, så se denne sjove film..

mvh

dan

Fra : Laa

Dato : 17-05-01 15:25

Dan Holt Jensen <dhj@handelselever.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:fc.0073fb6b03287a0f0073fb6b03287a0f.3287a57@net.dialog.dk..
..
> Hejsa

KLIPPE

> Du laver en masse forvirring, da alle 3 fyre forelsker sig i kvinden, der
> har en lille fetish for kernefamilie og at have sit eget hus !!!

Lige for at være pernittengryn: er det ikke 4 fyre der forelsker sig incl.
Michael Douglas!?

> [...]
> har du en slutning !!
>

> Filmen er utrolig sjov, og meget værd at se.

Ja, den var sgu meget sjov. Temmelig overgearet, men vældig underholdende.

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 22-05-01 12:18

> [...]
>

> Filmen er utrolig sjov, og meget værd at se.
>
> Filmen for prem iere omkring d. 23. maj 2001.
>
> Så med humor vi kender, så se denne sjove film..

- - - - -
Hvem af os NG-læsere er den du-person du taler om & til ....?

Mvh.: JG

--
Hamigen's HomePage: www.grandt-aarhus.dk

Fra : Dan Holt Jensen

Dato : 26-05-01 12:53

Granny@oncable.dk,Ny-Internet writes:
>Hvem af os NG-læsere er den du-person du taler om & til ....?

Skal jeg ændre det til "De" eller "I" ???