Vegetarpølser - hvad gør I?
Fra : Susanne

Dato : 16-11-04 18:54

Hej,

Jeg har indtil nu brugt nutanas soyapølser (på dåse) og har - stort set -
været tilfreds. Dog synes jeg størrelsen af pølserne er alt for lille. Jeg
ville egentlig gerne have nogle der var ca. dobbelt så lange - altså ligesom
"almindelige" kød-grillpølser i størrelsen.

Er der nogle af jer der har erfaringer med sådanne og hvor køber I dem i så
fald? Der var et indlæg for noget tid siden der bl.a. handlede om
grill-vegetarmad, hvor der var én der nævnte at hun købte nogle i Tyskland
når hun kom derforbi. Da jeg bor i Kbh. er jeg nærmest aldrig på de kanter,
så det alternativ kan jeg desværre ikke bruge til noget

Soyapølserne er i forvejen temmelig dyre, så alle alternativer er
velkomne! - Måske findes der nogle på frost?

Mvh.
Susanne.

Fra : Nette

Dato : 16-11-04 23:45

"Susanne" skrev

>Der var et indlæg for noget tid siden der bl.a. handlede om
> grill-vegetarmad, hvor der var én der nævnte at hun købte nogle i Tyskland
> når hun kom derforbi.

Det var mig.
Jeg ved ikke, hvad jeg ellers skal foreslå, andet end at begynde at spise
kød. - Det er der alligevel ikke så meget af i pølser.

Nette

Fra : Peter Westh

Dato : 17-11-04 00:17

"Susanne" <denlillevampyr@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> "almindelige" kød-grillpølser i størrelsen.
>
> Er der nogle af jer der har erfaringer med sådanne og hvor køber I dem i

Jeg er ret sikker på at jeg har set sojapølser i frankfurter-størrelse på
køl i Urtehuset lige ved Trianglen. Men jeg har ingen erfaring med dem - jeg
går I en stor bue uden om den slags ersatz-varer.

MVH

Peter

Fra : Sp@cey

Dato : 19-11-04 22:14

Vegetarpølser? er det ikke lidt selvbedrag?

Sp@cey

Fra : Bo Warming

Dato : 30-11-04 02:35

"Sp@cey" <Someone@microsoft.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Aldi har fået fin 10-stk-pakker med røget ost eller røget skinkeost - en tyk
pølse skåret extremt brugervenlig med plastikmellemlægspapir og en intens
smag.
Jeg syns den slår både vegetar- og andet pølsepålæg.Den holder sig i ugevis
udenfor køleskab.