Hvor skal jeg søge ?
Fra : Jacob Nielsen

Dato : 17-05-01 13:58

Hej... Jeg er blevet ret tændt på at finde en Harley måske en model
"papkasse". Hvor skal jeg lede efter sådan en ?
MVH Jacob, Tulstrup MC

Fra : Mick Ftw©

Dato : 17-05-01 19:42

Tillykke med at du vil til at kome rigtigt mc.
Nu ved jeg ikke hvor Tulstrup ligger er det i Jylland ?

Fra : Peder Eskildsen

Dato : 17-05-01 19:46

On Thu, 17 May 2001 12:58:08 +0000 (UTC), jacob.nielsen@nokia.com
(Jacob Nielsen) wrote:

>Hej... Jeg er blevet ret tændt på at finde en Harley måske en model
>"papkasse". Hvor skal jeg lede efter sådan en ?

Hej
Jeg kan ikke hjælpe dig med HD, men der er en del, der bliver gladere,
hvis du fjerner dit vcard.
Vedhæftede filer hører ikke til i "ikke binære" grupper.
(Tager for lang tid for modem-folket at hente)
Ikke at dit vcard fylder ekstremt, men det er unødvendige bytes, der
skal hentes...

--
Peder
m/Mille