Findes der danske bøger om summasummarum?
Fra : James Bush

Dato : 16-11-04 14:04

Hej.
Jeg vil nok regne med at bruge summasummarum som bogføringsprogram. Men vil
gerne sættes ind i det grundigt. Så tænkte på om der fandtes noget dansk
fag-bog mæssigt til dette program?. Evt et guidet rundvisning i en form for
medie-fil?
OG er der nogle der underviser i dette program?, tænkte på aftenskole olign.

Vh
JB
www.kejseren.dk
www.kejseren-debat.dk

Fra : Petersen_Michael

Dato : 16-11-04 16:20

In news:4199fab4$0$233$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
James Bush <Jamesbush@nocandoooospambastard.com> wrote:
> [...]
> rundvisning i en form for medie-fil?
> OG er der nogle der underviser i dette program?, tænkte på aftenskole

Jeg har set at Britt Malka, har forfattet et IDG hæfte, omhandlende
Summasummarum
--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Hjalte

Dato : 16-11-04 17:42

On Tue, 16 Nov 2004 16:19:42 +0100, "Petersen_Michael"
<petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> wrote:

>Jeg har set at Britt Malka, har forfattet et IDG hæfte, omhandlende
>Summasummarum

Nogen der ved om der er godt?

Fra : Ukendt

Dato : 16-11-04 18:10

> Nogen der ved om der er godt?

Det kan klart anbefales.

http://www.idgforlag.dk/default.asp?loadside=/vis_Produkt.asp?ISBN=87-7843-660-5

69 kr inkl. moms

/karsten

Fra : Allan Soerensen

Dato : 17-11-04 00:59

"Hjalte" <isak@cool.dk> skrev i en meddelelse

> Nogen der ved om der er godt?

Jeg købte et eksemplar med det samme det udkom.
Til prisen er den vel ok (69 Kr.), men det hæfte der følger med Summerum er
efter min mening lige så godt.

Britt Malka´s hæfte er meget grundlæggende, så hvis du allerede er igang med
at anvende Summarum, tror jeg ikke der er så meget at hente.

Fra : Daddy

Dato : 17-11-04 13:12

"Allan Soerensen" <microtec1@yahoo.com> wrote in message news:<419a943b$0$207$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>...
> "Hjalte" <isak@cool.dk> skrev i en meddelelse