Relora
Fra : Henrik Stidsen

Dato : 16-11-04 13:46

Er der nogen her der kender http://www.silentherbs.com/Relora_dk.php
? - virker det ?

--
Henrik Stidsen - http://hs235.dk/ - http://såkadulæredet.dk/
"Is everyone else in the world a moron, or is it just me?"
(Dilbert Newsletter)

Fra : Jens Jensen

Dato : 16-11-04 16:23

"Henrik Stidsen" <nospamforme@hs235.dk> skrev i en meddelelse
> Er der nogen her der kender http://www.silentherbs.com/Relora_dk.php
> ? - virker det ?

Dette forum omhandler "slank", og hvis jeg kigger på det produkt i
forbindelse med "slank", så er det første jeg ser om produktet "Kronisk
stress er konstateret at være en væsentlig årsag til overvægt" og "Relora er
en afslappende naturmedicin som kan afhjælpe symptomer forbundet med stress
...."

Så hvis du har en stress-relateret overvægt, så kan det da godt være, at det
virker.

Personligt tror jeg ikke på det. Specielt hvis et produkt bliver lovprist
lidt for meget. Specielt denne: "Blodsukkerniveauet stabiliseres hvorved
trangen til slik, cigaretter og trøstespisning forsvinder" vil jeg kalde en
lodret løgn. Cigaretter er en nikotinafhængighed og trøstespisning er
psykisk betinget.

I øvrigt, hvis man har stress kan man ikke komme til lægen hurtig nok.