Medhjælper til Skanderborg Festivallen
Fra : Signe Skov Andersen

Dato : 16-11-04 10:58

Vi er nogle tøser,der gerne vil til Skanderborg Festivallen i år, men synes
det er lidt småt med pengene, så er der nogen her i gruppen der ved, hvordan
man kan blive medhjælper på festivallen i madboderne, ølboderne eller noget
lignende. Jeg har ansøge under festivallens hjemmeside, men er interesseret
i om nogen kender til foreninger eller ligenede, der stiller boder op og har
brug for hjælpere.

På forhånd tak.

--
-----
Signe, Aalborg.

Fra : Mr. Sejersen

Dato : 16-11-04 14:38

"Signe Skov Andersen" <signe03@(slet det her)hum.aau.dk> wrote in

> [...]
> hjemmeside, men er interesseret i om nogen kender til foreninger eller
> ligenede, der stiller boder op og har brug for hjælpere.

Av, det bliver nok svært at hjælpe til i år, nu når festivalen allerede
ligger flere måneder tilbage.
Men heldigt for jer, det giver jer næsten 9 måneder til at spare op i
inden den næste festival (Aug 2005).
De 3-400 kr ud af SU´en om måneden til en speciel festival konto kan i
sikkert godt klare. I tøser må bare undvære alle de drukfester i
humaniora studerende altid skal med til

Fra : Morten S Hansen

Dato : 17-11-04 13:10

Kontakt idrætsforeninger i Skanderborg-området eller søg på internettet -
begge dele har jeg med held benyttet i forbindelse med at skaffe arbejde på
Roskilde de seneste par år.

/morten

"Signe Skov Andersen" <signe03@(slet det her)hum.aau.dk> skrev i en
meddelelse news:cncj05$9eq$1@news.cybercity.dk...