Fartkontrol på Frederikssundsvej
Fra : J.K.Arning

Dato : 16-11-04 09:01

omkring hultgårdsplads står de i en lysblå metallic kasse / varevogn af
en slags. Mon ikke jeg får en regning for ca. 10 Km/t.

Godmorgen derude.

--
Regards
J.K.Arning :: 16-11-2004 08:59:15 :: http://arning.dk

Fra : Thomas Landberg

Dato : 16-11-04 09:13

> omkring hultgårdsplads står de i en lysblå metallic kasse / varevogn af
> en slags. Mon ikke jeg får en regning for ca. 10 Km/t.

Er den lokale begrænsning da 7km/t?

--

MVH

Thomas Landberg
www.bokstuning.dk
Spritny hjemmeside med en hidtil uhørt detaljeringsgrad

Fra : J.K.Arning

Dato : 16-11-04 09:19

On Tue, 16 Nov 2004 09:13:08 +0100, Thomas Landberg in newsgroup
dk.fritid.bil wrote:

> Er den lokale begrænsning da 7km/t?

ja

--