NV 5 Silencer fra Arctic Cooling til Asus ~
Fra : KS

Dato : 16-11-04 08:46

Jeg overvejer at købe en NV Silencer 5 fra Arctic Cooling til mit Asus
v9999td Geforce6800, men kan se, at molex-stikket kommer i vejen, da det på
Asus-kortet peger opad og ikke ud- og nedad som på mange andre 6800-kort.

Er der nogen, der ved, om det skulle være muligt at "bøje" eller helt
afmontere molex-stikket og så lodde det på igen for at få køleren til at
passe??? Eller findes der helt andre løsninger? Andre kølere?? Nogen
forslag??

På forhånd tak.

Fra : Jonas

Dato : 16-11-04 20:46

du kan sætte en zalman fanmate på.. ;)

Fra : Jonas

Dato : 18-11-04 18:49

undskyld svaret, jeg overså hvad du spurgte om, for silenceren passer nemlig
ikke ned i asus' stikket til blæseren.. så ikke nok med det så sidder molex
også forkert på asus'... LORTE KORT