A+ IP-telefoni
Fra : Steen Jensen

Dato : 15-11-04 22:40

Er der nogle der har erfaringer med IP-telefoni fra A+ (Arrownet)

Mvh
Steen

Fra : Jan Allan Andersen

Dato : 16-11-04 10:32

Steen Jensen wrote:

> Er der nogle der har erfaringer med IP-telefoni fra A+ (Arrownet)

Ja - Og umiddelbart kan jeg så absolut ikke anbefale det.
Forbindelsen er som en ikke særlig god mobiltlf. forbindelse, og vi har
flere gange været ude for, at forbindelsen er røget midt under en
samtale, sidste gang så sent som i går, hvor min kæreste mistede
forbindelsen 2 gange i løbet af en sammenlagt ca. 30-40 min. samtale, og
der er ekko på.
Det er simpelthent ikke godt nok

Samtidigt er det jo egentligt heller ikke specielt billigt, hvis man
sammenligner med f.eks. Musimi og lignende.

Jeg ved ikke hvor meget betydning ens internet forbindelse har.
Vi bruger Arrownet med en 512/256 forbindelse, og den er jeg så absolut
meget tilfreds med - Det kører som det skal og er billigt (kr. 169/mdr.)

Selvfølgelig er der også fordele ved A+ IP-telefoni - Svigermor gider
simpelthent meget sjældent ringe til os pga. den dårlige forbindelse

Jeg må nok sige, at jeg har fortrudt bitterligt at vi oprettede A+
IP-telefoni.

Mvh. Jan

Fra : Thostrup

Dato : 16-11-04 10:37

"Steen Jensen" <extra@sjnet.dk> wrote in message
> Er der nogle der har erfaringer med IP-telefoni fra A+ (Arrownet)

Jeg har, det skratter på en 512/256 linje og har haft mest held med Musimi's
GSM codec ...

Mvh Thostrup

Fra : Thostrup

Dato : 16-11-04 10:44

Sorry - læste forkert.
Troede du ledte efter om man kunne bruge deres forbindelser til IP telefoni
:/

Mvh Thostrup