Yamaha Sting
Fra : Tommy Fer

Dato : 15-11-04 22:38

Hej NG

Nu skal MCen væk.. og knallert skal der køres indtil den grumme salt er væk

Jeg har været så heldig at finde mig en Yamaha Sting til den nette sum af
500 kr.

Baggrund, den har stået stille i mere end 5 år!

Der er et par men'er...

Bagfælgen er godt ekset.. håber at kunne rette det op med en god mængde WD40
og så ellers spænde egerne, men hvis nogen har en bagfælg liggende, råb lige
op

Tændingslåsen er væk, men kækt erstattet med en bryde kontakt til tændingen.
Nogen der ved hvor man kan købe en uoriginal?

Jeg kommer hjem med skidtet med en pickup... Ned med dyret... tråder
lystigt.. men ikke en lyd.. hmm, kan ikke få tændrøret af men et ekstra
viser der er fin gnist, hvis det altså virker det der sidder i.

Hmm, benzinen er vist RET gammel. tømmer lidt ud af karburatoren, det kan
ikke brænde.. men lugter af benzin... hmm, tømme tank osv.. 2 friske liter
på... med olie, aner ikke om pumpen dur.

Jokker et utal af gange, chokeren er vist vokset sammen.. der kommer lidt
liv. efter lang tid kommer der rigtigt liv... men damn! den er sløv.. kan
dårligt trække mig igang, og jeg er vist ret voksen(kg mæssigt) men
alligevel... efter ca 20 minutters tøffen kan den hvis det går lige ud slåbe
mig op på 27 kmt... det er simpelhen ikke nok.

Hvordan er den droslet ?

mvh Tommy Fer
Yamaha Stinky

Fra : Thomas

Dato : 17-11-04 07:31

"Tommy Fer" <NOSPAM@FOTOFer.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG

Den er ikke droslet som vi kender det fra de nye 30/45 knallerter som vi har
idag.
Den skal tunes som i gamle dage.

mvh. Thomas

Fra : Tommy Fer

Dato : 20-11-04 16:33

"Thomas" <tb_aalborg[fjern)@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> "Tommy Fer" <NOSPAM@FOTOFer.dk> skrev i en meddelelse

> Den er ikke droslet som vi kender det fra de nye 30/45 knallerter som vi
> har idag.
> Den skal tunes som i gamle dage.

Du mener ikke at en plomb som i en gammel Puch maxi er en drosling?

mvh Tommy Fer

Fra : Ulf

Dato : 21-11-04 14:33

"Tommy Fer" <NOSPAM@FOTOFer.dk> wrote in message news:<cnno2l$154k$1@news.cybercity.dk>...
> "Thomas" <tb_aalborg[fjern)@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> Du mener ikke at en plomb som i en gammel Puch maxi er en drosling?
>
> mvh Tommy Fer

Skal der gøres noget ved motorblokken, hvis man monterer en cylinder
fra en 4 gears?

Og er det ikke rigtigt at man kan montere en cylinder fra en yamaha 4
gears på en fz50?

Fra : Nyberg

Dato : 07-12-04 18:16

Du kan bruge en cylinder fra en pw 50 som kommer den også op 3 HK