CBR 1000 manualer...
Fra : Michael Lyngeled

Dato : 15-11-04 19:28

Hejsa Alle DFM'ere

jeg søger stadig haynes eller lign. manualer til CBR 1000 F både SC21 og
SC24 modellerne, Så hvis der var nogen som lå inde med dem er jeg stadig
intr i dem, og vil gerne betale det, det koster i evt medier mm...

--> Eg jeg har prøvet at skrive til din hotmail adresse flere gange, men har
ikke kunne se om du har modtaget noget, så jeg prøver også lige igennem DFM
at få fat i dig igen, hvis du stadig har mulighed for at lave de manualer,
er jeg stadig meget intr.
Jeg kan jo også være så uheldig at dine mails er røget i mit spam filter!!!

Har også et andet lille ???
Er der nogen der har nogen erfaringer med gode høretelefoner, som man kan
bruge når man futter rundt med hjelmen på hovedet??

PFT

/Michael Lyngeled
Email: mly@SLETMIGmly.dk (Fjern SLETMIG i email adressen!!!)

CBR 1000 F '91

Fra : Richard

Dato : 15-11-04 19:57

Michael Lyngeled wrote:

> Er der nogen der har nogen erfaringer med gode høretelefoner, som man kan
> bruge når man futter rundt med hjelmen på hovedet??

Det mest effektive system mht. at lukke af for baggrundstøjen i hjelmen er
uden tvivl de støbte ørepropper fra DOT m.fl., der fatter dine
favoritørehængere. Men, men, ørehængerne skal være lavet af metal, gerne
så tyk skal som muligt - ørehængere af plastic skærmer ikke tilstrækkeligt
af for baggrundsstøjen. I det mindste ikke dem, jeg har prøvet

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : ptheo

Dato : 15-11-04 20:14

se om der er noget brugbart her http://home1.stofanet.dk/ptheo

der er næsten 500 og nye kommer til hver uge ...
ptheo

Fra : Peter Z

Dato : 15-11-04 22:05

"ptheo" <ptheo@post8.tele.dk> wrote in

> se om der er noget brugbart her http://home1.stofanet.dk/ptheo
>
> der er næsten 500 og nye kommer til hver uge ...
> ptheo

det ser ud til at du mangler til min model

Peter Z

Honda CBF 600 SA

Fra : Eg Egemarke

Dato : 15-11-04 22:19

Det ville lette det gevaldigt hvis jeg måtte/kunne lægge alle mine manualer
op eet eller andet sted !!
ellers er det masser på p2p netværk. prøv fx www.emule.dk

(med fare for at blive halshugget)

MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265

Fra : Eg Egemarke

Dato : 15-11-04 22:53

Prøv evt at søge på "Mc revy" via emule osse ??? det er ret så pudsigt så
meget der findes

Fra : Michael Lyngeled

Dato : 16-11-04 09:22

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Det ville lette det gevaldigt hvis jeg måtte/kunne lægge alle mine
> manualer op eet eller andet sted !!
> ellers er det masser på p2p netværk. prøv fx www.emule.dk
>
> (med fare for at blive halshugget)

Jeg har måske et par sites hvor der kan ligges noget op på!!!
det kommer jo lidt an på hvor meget det fylder!!
Men en eller 2 gig skulle ikke være noget problem!!!

/Michael
CBR 1000 F '91

Fra : MKS - 74

Dato : 16-11-04 09:57

On Tue, 16 Nov 2004 09:21:32 +0100, "Michael Lyngeled"
<mly@SLETMIGmly.dk> wrote:

>Jeg har måske et par sites hvor der kan ligges noget op på!!!
>det kommer jo lidt an på hvor meget det fylder!!
>Men en eller 2 gig skulle ikke være noget problem!!!

Største problem er nok hverken filstørrelse eller båndbredde som
sådan, men det faktum at det jo rent faktisk _er_ rettighedsbeskyttet
materiale - Når MC-revyen (som jo fylder pænt meget) er blevet lagt ud
in extenso et par gange, går der som regel ikke specielt længe før man
modtager en lille høflig advarsel. Der er sikkert mange forskellige
personer der læser med her, og at undgå at træde nogle over tæerne i
den forbindelse kan måske blive vanskeligt, jo mere populær en sådan
ressource bliver og jo mere der reklameres med den jo større er
risikoen også.

--
-Michael
Div. VF500-, RS250- og CBR600F-dele til salg på:

Fra : Jens B. Rasmussen

Dato : 16-11-04 14:01

Eg Egemarke wrote:

> Det ville lette det gevaldigt hvis jeg måtte/kunne lægge alle mine manualer
> op eet eller andet sted !!
> ellers er det masser på p2p netværk. prøv fx www.emule.dk

> (med fare for at blive halshugget)

ellers er der et alternativ her www.yousendit.com der får du stillet noget
serverplads til rådighed - herfra bliver der så sendt en mail med et link
til den som du ønsker det og han kan så hente det ned selv.

jeg aner ikke om mailadresserne bliver spammet, så det er på eget ansvar

Jens Brauer Rasmussen
ejer af en rf900 med nathue

Fra : PF

Dato : 16-11-04 17:56