Vindskærm?
Fra : Connor

Dato : 15-11-04 19:32

Hej

Jeg er blevet den lykkelige ejer af en ny Aprilia Rally. Da jeg skal køre i
al slags vejr, kunne det være rart at høre om en vindskærm gør godt for
noget udover vind altså. Bliver man mindre våd i regnvejr, hvis man har den
lave eller høje udgave monteret. Hvad er der ellers af fordele/ulemper ved
sådan en ting.?
Derudover... Er der noget man skal være OBS på hvis man køber bagageboks.?

M.v.h
Johnny

Ps. Har ikke meget erfaring med scootere/knallerter
Pps. Det har været en stor hjælp at læse i gruppen vedr. valg af knallert.?

Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 16-11-04 05:29

"Connor" <ingen@mail.adr> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Ps. Har ikke meget erfaring med scootere/knallerter
> Pps. Det har været en stor hjælp at læse i gruppen vedr. valg af

Det jeg har hørt er, at man stort set ikke bliver våd, og at den faktisk
kører hurtigere, da vindmodstanden bliver nedsat betragteligt, jeg har ikke
selv prøvet det, men jeg er da ved at overveje at finde en til min Hot
50..... Hvis de altså findes.

/Ole

Fra : Nikolaj Lauritzen

Dato : 18-11-04 07:24

Jeg kan VARMT anbefale em vindskærm!!! Køb den, også før en bagageboks!
Det er en helt anden oplevelse at køre...og så kan du ryge samtidig!!!!
-seriøst, det kan du sgu!
Jeg købte den højeste man kan få, og det var en drøm...dog var det et
problem når jeg skulle køre om morgenen, fordi jeg ikke kunne se
henover skærmen...og de har det med at dugge til big time. Så jeg måtte
skære en smule af den, desværre.
Men altså: som udgangspunkt: Jo større jo bedre!!!

/Nik

Fra : Connor

Dato : 18-11-04 15:49

Tænkte nok der kunne blive et problem med udsynet med den høje udgave.
Anyway... tak for dit svar. Hvor meget skar du af og hvad brugte du til det.
?

Fra : Connor

Dato : 18-11-04 17:16

Kan vist godt nøjes med en uorginal.: