Hehe - Nyt fif testet
Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 15-11-04 18:50

Halløj i hytterne , d'herrer rødder og de der ...

"Man" har prøvet et spøjst fif af - og det virker sgu' som regel

På vej mod Falster, lullede jeg de 110 i højrebanen - lidt fremme lå
en bil i magnetbanen (Hvor ellers?)

Et par kip med fjernlyset, for at fortælle vedkommende, at højre bane
er fri, og pokker tage det - vedkommende trak sgu' ind i højre banen

Jeg har efterfølgende testet det en del gange, og tro det eller lad
være ..... me think it works ;)

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Petersen_Michael

Dato : 15-11-04 18:58

In news:ksqhp057o3hfp05rforso254u43g7pcr3b@dtext.news.tele.dk,
jan@fedtegreven.dk <jan@fedtegreven.dk> wrote:
> Halløj i hytterne , d'herrer rødder og de der ...
>

> "Man" har prøvet et spøjst fif af - og det virker sgu' som regel

Hmm.. her gik jeg og troede det hed "jeg" når man talte om sig selv?

> [...]
> er fri, og pokker tage det - vedkommende trak sgu' ind i højre banen
>
> Jeg har efterfølgende testet det en del gange, og tro det eller lad

Det virkede ikke på Fyn i morges..

En pug, med cirkus milli nr. plader lå og snøvlede i 2. bane af 2
mulige, han rokkede ikke en millimeter, trods mine vink med en
vognstang - (blink med fjernlys, og der efter blink med venstre
blinklys) Så blev jeg lidt træt af det, og smuttede højre om :-/

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Mogens

Dato : 15-11-04 19:00

"Petersen_Michael" <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:4198ee2e$0$156$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

Hmm - har du røget? :)

> Så blev jeg lidt træt af det, og smuttede højre om :-/

Ingen bropiller denn gang?

Fra : Petersen_Michael

Dato : 15-11-04 20:55

In news:cnaqrd$1huv$1@news.cybercity.dk,
Mogens <dkfritidbilSL@ETe-mail.dk> wrote:
> "Petersen_Michael" <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk>
> skrev i en meddelelse

> Hmm - har du røget? :)

Jeg har ikke skrevet ovenstående ?!? Jeg siger ikke man, om mig selv..

> Ingen bropiller denn gang?

Nej, der var jo en hel vognbane, foruden nødsporet

Fra : Ukendt

Dato : 15-11-04 22:47

> [...]
meddelelse news:4198ee2e$0$156$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...

> Hmm.. her gik jeg og troede det hed "jeg" når man talte om sig selv?

Det virker også en i 911'er

--
Tom

Fra : Cosworth POWER

Dato : 15-11-04 21:02

> Jeg har efterfølgende testet det en del gange, og tro det eller lad
> være ..... me think it works ;)

Ja det virker - normalt trækker de bare ud igen, når du har passeret dem...

--
Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - importguide

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 15-11-04 22:06

"Cosworth POWER" <tkrath@SLEThotmail.com> skrev :

>Ja det virker - normalt trækker de bare ud igen, når du har passeret dem...

mjoehhhhh... nu plejer jeg jo som regel at lulle videre i min bane
med de 110 ........
--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 15-11-04 22:38

Cosworth POWER skrev:

> Ja det virker - normalt trækker de bare ud igen, når du har passeret
> dem...

Og her er det så man VIRKELIG må undres... undres over hvad pokker der
foregår i øverste etage såfremt de foretager det stunt.....?

--
Martin Johansen [6000]
http://tuxx.dk - "Carpe Aptenodytes!"

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 15-11-04 22:56

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev :

>Og her er det så man VIRKELIG må undres... undres over hvad pokker der
>foregår i øverste etage såfremt de foretager det stunt.....?

Intet - absolut intet

det må jo være magnetisk påvirkning - ingen andre logiske forklaringer
du'r

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Cosworth POWER

Dato : 15-11-04 22:55

> Intet - absolut intet
>
> det må jo være magnetisk påvirkning - ingen andre logiske forklaringer
> du'r

Men oftest bruger de blinklyset - det er sgu altid noget! ;)

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 15-11-04 23:14

jan skrev:

> Intet - absolut intet

Sørgeligt!

> det må jo være magnetisk påvirkning - ingen andre logiske forklaringer
> du'r

Ja det kan du have ret i :)

Fra : Cosworth POWER

Dato : 15-11-04 22:50

> Og her er det så man VIRKELIG må undres... undres over hvad pokker der
> foregår i øverste etage såfremt de foretager det stunt.....?

Hehe - ja, jeg kan heller ikke lade være m. at grine! Der er rigtig mange
der ikke kan finde ud af at være opmærksom i trafikken!

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 15-11-04 23:17

Cosworth POWER skrev:

> Hehe - ja, jeg kan heller ikke lade være m. at grine!

Ja det er svært ikke. Men det er jo lidt tragikomisk.

Jeg er pt. ved at opdrage på min far som også elsker den vejbane uden
anden grund end "at det er så behageligt" at køre der.

Han holder dog til højre på motorvejen altid men den er slem i byerne :-/

> Der er rigtig mange der ikke kan finde ud af at være opmærksom i trafikken!

Ja.

Apropos det... Duracell' udtalte forleden at 80% af alle uheld skete pga.
uopmærksomhed - ................. hmm... han har sq da altid sagt at det
er farten der dræber?!

Fra : bme

Dato : 16-11-04 18:20

"Martin Johansen [6000]" <visit_my@website.tuxx.dk> skrev i en meddelelse

> Apropos det... Duracell' udtalte forleden at 80% af alle uheld skete pga.
> uopmærksomhed - ................. hmm... han har sq da altid sagt at det
> er farten der dræber?!

Sig mig lige Martin, har du glemt Buksti - det var jo et øjebliks
uopmærksomhed der gjorde at han kørte for stærkt

/bo

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 16-11-04 22:31

bme skrev:

> Sig mig lige Martin, har du glemt Buksti - det var jo et øjebliks
> uopmærksomhed der gjorde at han kørte for stærkt

Åh ja havde faktisk helt glemt ham

Fra : Hans L. Jørgensen

Dato : 17-11-04 12:00

Martin Johansen [6000] wrote:

> Apropos det... Duracell' udtalte forleden at 80% af alle uheld skete
> pga. uopmærksomhed -

Lige der har han nok ret!

> ................. hmm... han har sq da altid
> sagt at det er farten der dræber?!

Nu blander du begreberne godt og grundigt.

"Uopmærksomhed" starter ulykken, - "Farten dræber" _følgevirkning_ -
Hastigheden er da den medvirkende faktor, der kan resultere i at du træder
ind i de "forhenværendes rækker".

--
Hans L. Jørgensen
8660 Skanderborg

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 17-11-04 12:23

Hans L. Jørgensen skrev:

> Lige der har han nok ret!

Ja han har helt ret der - det er bare ikke hvad han har kørt på
tidligere.

> Nu blander du begreberne godt og grundigt.

Nej.

> "Uopmærksomhed" starter ulykken, - "Farten dræber" _følgevirkning_ -

Ja - men det er ikke hvad han har påstået.

Han har hele tiden sagt at farten dræber - uden at skele til det både,
jeg og alle andre godt ved.