Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Overvejer at skifte min Nikon D1 ud med et~
Fra : Claus Smith

Dato : 15-11-04 16:45

Er der nogen ting, som man skal være opmærksom på ved et skift af kamerahus?

Bruger SB-80 flash, som skulle fungere med D70, dog ikke med de senest nye
funktioner. Derudover så skal det primært bruges sammen med mit flashanlæg.

Claus

Fra : HKJ

Dato : 15-11-04 17:06

"Claus Smith" <pigefotografenX@Xpigefotografen.dk> wrote in message
> Er der nogen ting, som man skal være opmærksom på ved et skift af
kamerahus?

> Bruger SB-80 flash, som skulle fungere med D70, dog ikke med de senest nye
> funktioner.

Du mister total TTL mulighed og må klare dig med A-mode på flashen.

> Derudover så skal det primært bruges sammen med mit flashanlæg.

Det skal du trigge optisk, eller via en adapter i flash soklen, der er ingen
trigger tilslutning for extern flash på D70.

Fra : Claus Smith

Dato : 15-11-04 17:19

> Du mister total TTL mulighed og må klare dig med A-mode på flashen.

oki, så ryger den også med på salgslisten...bruger næsten aldrig alm. flash,
men primært flashanlægget.

Claus