Vinduesvisker i Århus
Fra : Jan G. Nielsen

Dato : 15-11-04 16:52

Hej!

Hvad koster ordentlige vinduesviskere og hvor skal jeg købe dem, for at
gøre et tilfredsstillende køb i Århus?

Skal jeg bare futte ud til Fiat eller hur? Jeg har læst lidt i gruppen
at Thansen ikke lige frem bliver anbefalet?

Er det nemt nok at sætte sådanne på? Det er kun til forruden. Bagruden
er fin nok.

--
Med venlig hilsen Jan G. Nielsen

Sulten i Århus? Se www.ekstraost.dk

Fra : jan@fedtegreven.dk

Dato : 15-11-04 17:03

"Jan G. Nielsen" <no@mail.net> skrev :

>Skal jeg bare futte ud til Fiat eller hur? Jeg har læst lidt i gruppen
>at Thansen ikke lige frem bliver anbefalet?

deres viskere er vist ikke meget værre end andre lavprisprodukter

>Er det nemt nok at sætte sådanne på? Det er kun til forruden. Bagruden
>er fin nok.

Hvis man ikke har 10 tommeltotter, er viskerblade egentligt ganske
nemme at skifte ;)

--
jan@Fedtegreven.dk

Fra : Jan G. Nielsen

Dato : 15-11-04 17:11

jan@fedtegreven.dk wrote:

> deres viskere er vist ikke meget værre end andre lavprisprodukter

Jeg spørger mest fordi de ligger 200 meter herfra. Fiat ligger 3 km.

> Hvis man ikke har 10 tommeltotter, er viskerblade egentligt ganske
> nemme at skifte ;)

Jeg kigger på det. Dem jeg har nu fjerner ikke mange dråber.

Fra : Aksel

Dato : 15-11-04 21:17

"Jan G. Nielsen" <no@mail.net> skrev i en meddelelse
> Hej!
>
> Hvad koster ordentlige vinduesviskere og hvor skal jeg købe dem, for at
> gøre et tilfredsstillende køb i Århus?

Du kan tit finde Bosch viskere billigt i fakta eller andre discountbutikker.

Hilsen Aksel

Fra : Gismo

Dato : 15-11-04 22:24

Jan G. Nielsen wrote:
> [...]
> at Thansen ikke lige frem bliver anbefalet?
>
> Er det nemt nok at sætte sådanne på? Det er kun til forruden. Bagruden

Prøv autopart i Jægergårdsgade, de har valeo og bosch og noget andet
billigt skrammel. kan ikke huske nummert.

Gismo.

Fra : Michael Jørgensen

Dato : 16-11-04 08:49

"Jan G. Nielsen" <no@mail.net> wrote in message
> Hej!
>
> Hvad koster ordentlige vinduesviskere og hvor skal jeg købe dem, for at
> gøre et tilfredsstillende køb i Århus?

På den anden side af 200... Bilka har dog tit Bosch på tilbud - det er til
dato de bedste viskerblade jeg har prøvet.

Hold dig langt væk fra Valeo (selvom andre her i gruppen sværger til dem) -
jeg smed 210 kr ud på sådan et par for et par uger siden, og for hulen da
noget værre lort!!!

> Skal jeg bare futte ud til Fiat eller hur? Jeg har læst lidt i gruppen
> at Thansen ikke lige frem bliver anbefalet?

Betaler du under ~150 kr for et sæt viskerblade, får du mere fornøjelse ved
at købe 6 m^3 sand som du selv skal hente i grusgraven!

> Er det nemt nok at sætte sådanne på? Det er kun til forruden. Bagruden
> er fin nok.

Ja ja da - de' ingen probleem!

Mvh
Michael

Fra : Jan G. Nielsen

Dato : 17-11-04 12:27

Michael Jørgensen wrote:

> På den anden side af 200... Bilka har dog tit Bosch på tilbud - det er til
> dato de bedste viskerblade jeg har prøvet.

Jeg prøver Bilka eller Jægergårdsgade
Takker for svarene.