Brugerordbog i Word2000 gør stavekontrol m~
Fra : Sigurd Hilbert Madse~

Dato : 17-05-01 12:53

Jeg prøver lige (desperatisk) igen:

Jeg har fået et problem med en dansk brugerordbog i Word2000, som
efterhånden er nået op på knap 4000 ord. Problemet er at selv et
forholdsvist kort dokument (fx. 3 tætskrevne sider) tager lang tid at
kontrollere for stavefejl - ca. 1 minut hvor computeren mere eller mindre er
frosset. Jeg prøvet at geninstallere stavekontrol-filerne efter MS' opskrift
samt at oprette en ny brugerordbog, hvor jeg kopierer de gamle ord over i -
en tom brugerordbog giver en normal afvikling af stavekontrollen. Rydder jeg
½-delen af brugerordbogen er afviklingen stadig for langsom - også selvom
det har kørt fint før. Måske er brugerordbogen (for) stor, men det burde da
ikke resultere i en latterlig afvikling af stavekontrollen.

OS: WinNT 4.0
Comp: HP Vectra ~200 & 600 Mhz

Ka' nogen hjælpe?

Mvh