[Sims2] Bryllup og indflytning
Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 15-11-04 08:14

I Sims 2 leger jeg mest med familien Singlerne i Særby.
Nu bor de fire piger i Farlig Fæstning med 7 værelser, og hver pige har
en magelig dobbeltseng.
Kirsten er blevet forlovet, men jeg er betænkelig ved at lade hende
forslå sin forlovede enten at flytte ind eller bryllup. Jeg synes, der
er kaotisk nok i forvejen i huset.
Hvad er konsekvenserne af bryllup og indflytning? Medfører bryllup
automatisk indflytning, og er det muligt at lade Kirsten flytte hen til
ham, som jeg ikke ved hvor bor?
Med venlig hilsen
Børge

Fra : Stærk Tobak

Dato : 15-11-04 12:53

On Mon, 15 Nov 2004 08:14:00 +0100, Boerge Rahbech Jensen <asdfasf@asdf.sd>
wrote in dk.spil.computer:

>automatisk indflytning, og er det muligt at lade Kirsten flytte hen til
>ham, som jeg ikke ved hvor bor?

Hvorfor ved du ikke hvor han bor ? Han har et navn og et udseende. Det sidste
kan du se i familievennevinduet og hvor han bor kan du se i nabolaget ved at
kikke efter navn og udseende når du vælger et hus i nabolaget, tryk evt. på
information.

Du ser også udseende når du ringer til en simmer.

--
Gerner

Folk med stress bruger planlægningskalendere.
Folk der bruger planlægningskalendere får stress.
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 16-11-04 08:15

Stærk Tobak wrote:

> [...]
> kikke efter navn og udseende når du vælger et hus i nabolaget, tryk evt. på

Tak for svaret, som jeg selv burde have tænkt på.
Det viste sig, at den forlovede boede i nabolaget og var enlig far til 4
børn.

Da Singlerne nu er pensionister og stadig enlige, vil jeg begynde forfra
igen, før de dør af alderdom.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Stærk Tobak

Dato : 16-11-04 14:42

On Tue, 16 Nov 2004 08:14:30 +0100, Boerge Rahbech Jensen <asdfasf@asdf.sd>
wrote in dk.spil.computer:

> [...]
>børn.
>
>Da Singlerne nu er pensionister og stadig enlige, vil jeg begynde forfra

Du kan stoppe deres vækst med de snydekoder EA har medsendt spillet. Eller
forlænge den med SimPe.
Jeg fandt forresten en skumslukker man kan stille et sted, men den er ikke
brugbar, kun til pynt. Hvis du kikker i alt.binaries.games.the-sims-2 så er der
masser af gode ting at hente.

Fra : Boerge Rahbech Jense~

Dato : 16-11-04 16:00

Stærk Tobak wrote:

> Du kan stoppe deres vækst med de snydekoder EA har medsendt spillet.

Det startede jeg med, men virkningen forsvandt på et tidspunkt, hvor jeg
flyttede familien Singlerne til et nyt hus, efter de havde næsten havde
afsluttet deres karriereforløb. Hvad årsagen var, ved jeg ikke. Derefter
lod jeg dem blive gamle.

På det tidspunkt skal man beslutte sig til, om de skal pensioneres. Det
kan være svært, hvis de ønsker forfremmelse, og ikke virker troværdigt,
at de ville være realistisk i den virkelige verden. Den ene simmer var
lige blevet degraderet fra astronaut til rekrut i militærsporet, da hun
blev Ældre, og hun ønskede at blive forfremmet og nå toppen af det spor.
Hende fik jeg alligvel til at trække sig tilbage, fordi hun blev fed og
hurtigt træt, hvilket passede dårligt til de spor efter min mening.

Med venlig hilsen
Børge

Fra : Martin Møller

Dato : 17-11-04 14:50

> [...]
> ikke brugbar, kun til pynt. Hvis du kikker i
> alt.binaries.games.the-sims-2 så er der masser af gode ting at hente.

Var lige inde og kigge i den nævnte nyhedsgruppe. Der er da stort set intet.

--
/Martin
- Ved svar på email - fjern SPAMFILTER i adressen.

Fra : Stærk Tobak

Dato : 17-11-04 17:00

On Wed, 17 Nov 2004 14:49:35 +0100, "Martin Møller"
<martinboySPAM@FILTERhotmail.com> wrote in dk.spil.computer:

>Var lige inde og kigge i den nævnte nyhedsgruppe. Der er da stort set intet.

Det er netop fidusen. Prøv at se i dk.binaer. Opload noget til begge grupper og
dit opload vil man ikke kunne finde i dk.binaer, men helt sikkert i sims2
gruppen. Der er lidt men meget meget godt, måske til dels basseret på simpe.

Fra : devilman

Dato : 17-11-04 19:59

de kommer næsten alt sammen fra modthesims2.com:
de har gode ting i beta......

Testers needed for a twins only hack
Testers Wanted: Telescope Abduction Hack With Pie Menu
Energizer Bottle for Toddlers
Testers needed for a twins only hack
Another WooHoo Teens Beta mod. (Updated)
Beta Testers Wanted: Electricute Gnome
CHANGED: "Try for Baby" attempts enabled for Same-Sex Couples now Beta
Testing.
New SPECIAL collection from o_O (unlocks most clothing, add's family)
og den gode:
Updated Nojoin Version Ultimate Myshuno Cube(NOJOIN Version)