Call Of Duty - lydproblemer
Fra : Braae

Dato : 14-11-04 21:53

Hej nyhedsgruppe.

Håber I kan hjælpe mig. Har fået ny pc - en 2,8 GHz intel P4, 512 mb
DDR, 120 G harddisk med et Nvidia Geforce FX 5200 128 mb
grafikhukommelse.

Har indstalleret det originale Cal Of Duty, men når jeg vil starte et
spil op, så får jeg på et tidspunkt en fejlmelding der siger:

"2 sound file(s) are missing or in a bad format"...

Har prøvet at reinstallere spillet, men intet hjælper. Har forsøgt at
ændre på lydkvaliteten, men intet hjælper. Har installeret Call of
Duty united Offensive samt patch 1,4. Når jeg starter dette spil op
får jeg samme fejlmeddelelse.

HJÆLP.......... Hvad gør jeg?

Med håb og hjælp.

Venligst

Braae

Fra : Braae

Dato : 21-11-04 14:20

Undskyld kære nyhedsgruppe, at jeg prøver igen, med håb om, at der
måske var nogle nye, der fik læst om mit problem.

Venligst

Braae

Fra : Uncle Evil@home

Dato : 21-11-04 14:36

Braae wrote:
> [...]
> ændre på lydkvaliteten, men intet hjælper. Har installeret Call of
> Duty united Offensive samt patch 1,4. Når jeg starter dette spil op

Prøv at tjekke spillets hjemmeside -der er sikkert en liste over ofte
stillede spørgsmål, hvor du måske kan blive lidt klogere på problemet.
Det KAN også være at du har fået en cd med en fejl i, og så må du jo
bare ned og bytte den...

Mvh. Jakob F.