?: Køb og salg af virksomheder - små,
Fra : Per Krabbe

Dato : 14-11-04 21:30

Er der nogen har et par link til steder hvor jeg mulighed for at finde
internetbaserede virksomheder der er til salg.

Primært shops andet har dog også interesse.

På forhånd tak.

pkc

Fra : KHJ

Dato : 14-11-04 23:04

Per Krabbe wrote:
> [...]
> internetbaserede virksomheder der er til salg.
>
> Primært shops andet har dog også interesse.

Prøv lige at spørge Google med spørgsmålet virksomhedskøb. Der kom ca. 1340
links på 0,21 sek. Google er din ven - og mange gange er den hurtigere og
mere versatil end os andre her.
KHJ

Fra : Per Krabbe

Dato : 15-11-04 06:57

> Prøv lige at spørge Google med spørgsmålet virksomhedskøb. Der kom ca.
1340
> links på 0,21 sek. Google er din ven - og mange gange er den hurtigere og
> mere versatil end os andre her.

Kung Futze sagde at - Én dag sammen med en vis mand - er mere værd en 14
dage alene på et bibliotek.

Så jeg håber på et relevant indlæg fra en der ved noget.

pkc

Fra : KHJ

Dato : 15-11-04 12:22

Per Krabbe wrote:

> Kung Futze sagde at - Én dag sammen med en vis mand - er mere værd en
> 14 dage alene på et bibliotek.
>
> Så jeg håber på et relevant indlæg fra en der ved noget.
>
> pkc

Det må vist være før internettet.

Der er så mange måder at købe virksomheder på alt afhængig af type/art af
virksomhed, hvad man vil købe, virksomhedens rettigheder til et produkt -
hvilket produkt, købe et selskab, et ApS eller et A/S - et selskab, der
ønskes "opgraderet" på grund af mange penge hjemme fra, og hvorfra kommer
disse penge?, hvad er ens ønskemål, så skal du have hurtigere og mere
relevante svar, må du nok til at gøre dig den ulejlighed, selv at læse på
lektien. Godt nok ved "vi" meget hver for sig men er trods alt ikke oraklet
i Delphi - jo, lige netop var det sådan et svar, du fik.
KHJ

Fra : Per Krabbe

Dato : 15-11-04 17:32

From: "KHJ"
> [...]
oraklet
> i Delphi - jo, lige netop var det sådan et svar, du fik.

Tak for dit indlæg (tror jeg nok).

Det kniber lidt for mig at få dit svar til at have relevans til mit
oprindelige spørgsmål. Det kan endda knibe lidt for mig at forstå hvad du
skriver. Det er måske de lange sætninger. Specielt fra linien "gøre dig den
ulejlighed........ går det helt galt.

Jeg håber der kommer andre indlæg til mit sprøgsmål.

pkc

Fra : John Jessen

Dato : 15-11-04 20:28

Ole Pedersen Virksomhedsbørsen og TIC online. Her er der en række
"almindelige" fortrinsvist mindrevirksomheder til salg. Måske er der noget
her, prøv evt. at søge i deres databaser (TIC Online er neutral, hvorimod
virksomhedsbørsen er mægler der lever af procenter).

Blot et par ideer som du måske ikke har været omkring.

John

Fra : Per Krabbe

Dato : 15-11-04 21:24

"John Jessen" <John_jessen2003@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> virksomhedsbørsen er mægler der lever af procenter).
> Blot et par ideer som du måske ikke har været omkring.

Tak for info - jeg prøver.

pkc