Ip telefonui udbyder, hvor mange ??
Fra : Morten Wistrøm

Dato : 14-11-04 21:10

Hej

Hvor mange Ip telefoni udbydere findes der i Danmark,

Dem her kender jeg :

Musimi

Goip

Telefin

????

Mvh

Morten Wistrøm

Fra : Thomas Nielsen

Dato : 14-11-04 21:19

"Morten Wistrøm" <oscar12@hotpopREMOVE.com> wrote:

> Hej
>
> Hvor mange Ip telefoni udbydere findes der i Danmark,

> [...]

Generelt er det smart at kigge lidt tid tilbage i gruppen for at se om
lign. spørgsmål har været oppe før, før man skriver et nyt indlæg.
Som svar på dit indlæg kan jeg henvise til flg. indlæg her i gruppen:
<4194f033$0$168$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>

--
Thomas Nielsen, http://corno.dk
student of music and computer science

Fra : Ulrich Bergmann

Dato : 14-11-04 21:33

Ja det indlæg fandt jeg ikke: 4194f033$0$168$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

--
Med venlig hilsen - Best regards

Ulrich Bergmann

Fra : Anders Larsson \(fje~

Dato : 15-11-04 04:11

Dem der primært henvender sig til privat kunder kan du finde her:
http://gratissip.dk/frontend/DanskeVoIPUdbydere

Der er en del andre udbydere, som ikke står på listen - men det er som sagt
ikke privatkunder de henvener sig til

--
MVH Anders (8900)
Det er fordi det er nemmere at læse - vi læser jo ikke nedfra og op.

Fra : Tommy Fer

Dato : 15-11-04 10:24

"Morten Wistrøm" <oscar12@hotpopREMOVE.com> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvor mange Ip telefoni udbydere findes der i Danmark,

> [...]

www.telsome.dk

mvh Tommy Fer

Fra : Svend

Dato : 16-11-04 11:25

Tommy Fer wrote:
> "Morten Wistrøm" <oscar12@hotpopREMOVE.com> skrev i en meddelelse

> www.telsome.dk

Dem kan jeg også anbefale, god kvalitet !!

--
Svend

Fra : Normark Kommunikatio~

Dato : 16-11-04 22:42

Hej.

I Januar 2005 lancerer et firma i Århus IP Telefoni til private, vi
har tegnet op ved dem grundet deres service, løsningsforslag og
priser. (Virksomhedsaftale)

De har leveret flere løsninger til erhvervs livet igennem tiden!!!

de kan fanges på www.nokom.dk, dog ikke verdens bedste hjemmeside...
men produktet er sku' godt.

Fang deres kundeservice på 4692 4545.

Vi har tidligere været kunde hos telefin, som har et ligeså
fantastisk
produkt, de mangler bare at have service og support i orden.

Fra : Ulrich Bergmann

Dato : 16-11-04 22:55

Hmm...

Lars, sørg nu først for at få firmaet op og kører...

Til jer andre, kik lige på
https://musimi.dk/index.php/forum2/thread/id=1331/

Telip roder rundt i det hele, først hed det Telip ApS, og Lars var direktør,
nu hedder det bare Telip, og nu er Lars Indehaver....
Og indtil i søndags var overskriften i menuen "OM TELIP", "TELIP er Danmarks
største IP udbyder..." nu er den "TELIP Bliver Danmarks største IP
udbyder..."

Så...
--
Med venlig hilsen - Best regards

Ulrich Bergmann

Fra : Jens G

Dato : 17-11-04 18:28

On 16 Nov 2004 21:41:55 GMT, Normark Kommunikation v. Lars Normark
Andersen <jyllandmidtnord@8UENKheadset.dk> (slet 8UENK) wrote:

>I Januar 2005 lancerer et firma i Århus IP Telefoni til private, vi
>har tegnet op ved dem grundet deres service, løsningsforslag og
>priser. (Virksomhedsaftale)

Jeg synes det er utroligt så tit man ser ind i reklamegas fra firmaer,
forsøgt camoufleret som rosende kundeomtale. Det er dog sjældent de er
så dårligt camoufleret som dette.
--
Hilsen/Best Regards
Jens G