ny iBook og Airport
Fra : Michael Hempel-Jørge~

Dato : 17-05-01 12:15

Hej,

jeg overvejer at købe en af de nye iBøger med DVD, og ville høre om
nogen har haft fingrene i en sådan eller har nogen erfaringer om de er
så fede som jeg har dem mistænkt for at være? Kan man nå at se en hel
dvd på batteriet?? Hvor blæret kommer jeg til at se ud med den på toget?

Derudover overvejer at købe airport til den, hvad er folks erfaringer
med rækkevidde, støj osv med airport? hvor langt kan man forvente at det
når, osv??

mvh
Michael

--
If you've done six impossible things this morning
why not round it off with breakfast at

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 17-05-01 13:08

Michael Hempel-Jørgensen <hempel@control.auc.dk> wrote:

> [...]
>
> Derudover overvejer at købe airport til den, hvad er folks erfaringer
> med rækkevidde, støj osv med airport? hvor langt kan man forvente at det

Da jeg så den demonstreret for nyligt, da kørte den via airport og det
fungerede fint. I følge det slideshow vi så, så er iBooken den eneste
blærbare, der kan række fra LA -> NYC i fly uden at gå kold. Jeg vil
umiddelbart tro at du sagtens kan se en hel DVD film på et fuldt opladet
batteri.

--
Cordiali saluti Jesper

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 17-05-01 13:41

> I følge det slideshow vi så, så er iBooken den eneste
> blærbare, der kan række fra LA -> NYC i fly uden at gå kold.

Det kan man da kalde en airport forbindelse der vil noget!

/Martin

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 17-05-01 13:41

> [...]

> Derudover overvejer at købe airport til den, hvad er folks erfaringer
> med rækkevidde, støj osv med airport? hvor langt kan man forvente at det

Før var jeg henvist til arbejdsværelset i den ene ende af huset når jeg
skulle på nettet...

Men efter selv at ha' fået airport netværk hjemme ser jeg mere til mine
unger, taler mere med min kone og ser mere fjernsyn - alt imens jeg
arbejder på min Mac.

Reklamespøg tilside, airport er fedt!

I mit alm. paracelhus på små 150 m2 er der ingen steder problemer med at
få minimum 75% sende/modtage styrke - og min base står endda i den ene
ende af huset.

Det bliver fedt når jeg får en fast forbindelse til nettet. Til den tid
kommer min Pismo bl.a. til at fungere som "radio on demand".

/Martin

Fra : Michael Hempel-Jørge~

Dato : 17-05-01 14:04

In article <1etk2wh.caw2sy4qy1s0N%mb@talent.dk>,
mb@talent.dk (Martin Bredthauer) wrote:

> [...]
>
>Det bliver fedt når jeg får en fast forbindelse til nettet. Til den tid
>kommer min Pismo bl.a. til at fungere som "radio on demand".

Det lyder fedt nok, vi har ethernet på kollegiet og på uni som vi kan
koble manskine på og derigennem internettet. Det kunne derfor være fedt
hvis jeg kunne sidde udenfor i vores fælles have eller en andens
lejlighed, eller side og arbejde andre steder på uni og stadigvæk have
en forbindelse.

michael

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 17-05-01 17:59

I artikel <hempel-CF9FDE.13143617052001@sunsite.auc.dk>, skrev "Michael
> [...]

> Derudover overvejer at købe airport til den, hvad er folks erfaringer
> med rækkevidde, støj osv med airport? hvor langt kan man forvente at det

AirPort er "mam".

Har en Base Station installeret på arbejdet, og den dækker fint overalt på
vores 110 kvm., og giver mulighed for at sidde udendørs og arbejde. Sidste
år da vi legede med den, flyttede vi den fra midten af lokalerne og hang
den ud af vinduet. Den rakte fint til Nytorv - 30 meter eller noget.
Hjemme på Istedgade giver en anden Bsase Station netadgang i lejligheden,
til cafeen "Riga", det lokale pizzaria og baggården, hvor man kan vende majs
på grillen mens man usenetter.

Airport er "mam".

-j

Fra : Christian Flintrup