dmg.bin vil ikke åbne
Fra : Martin Ammentorp

Dato : 14-11-04 20:14

Hverken Stuffit eller Diskværktøj gider åbne filen (program hentet fra
net). Og jeg har forsøgt at genhente uden held.

Forslag?

på forhånd tak

Martin

--
MA @ 55.01.46N/11.50.39E - www.ammentorp.org - fjern xyz fra mailadresse

-- and don't forget to boogie

Fra : Tom

Dato : 14-11-04 20:37

Prøåv at åbne den med din browser.. Seriøst !
Det kan være at den lige henter/ forstår hvad der er galt.. Eller endnu
bedre starter stuffit på den "rigtige" måde..
Har selv somme tider oplevet at det "bare ikke virker.."
Jeg plejer bare at hente igen.. så kører det hele..
Tjek evt også om du kan hente med ftp og/eller i en anden browser..
Så har du vist også prøvet det hele !?
Tom

Kan det evt have noget at gøre med at du ikke har "retigheder" til at pakke
filen ud !?

On 14/11/04 20:13, in article
1gn9c50.xn9tdi1ors8i0N%martin@xyzammentorp.org, "Martin Ammentorp"

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 14-11-04 21:01

Tom <nospam@fakemail.dk> wrote:

> Prøåv at åbne den med din browser.. Seriøst !

gik ikke (den er bare grå, ikke til at vælge)

Og rettigheder tror jeg da jeg har, da jeg har hentet det fra
producentens hjemmeside...

venlig hilsen

Martin

Fra : Martin Ammentorp

Dato : 14-11-04 21:06

Tom <nospam@fakemail.dk> wrote:

> Jeg plejer bare at hente igen.. så kører det hele.

Har nu hentet for tredie gang - denne gang gik det, og sjovt nok er det
ikke en .bin, men kun .dmg

tak

venlig hilsen

Martin

Fra : Tom

Dato : 14-11-04 22:36

On 14/11/04 21:06, in article
1gn9ele.x5ndhs17t8t1wN%martin@xyzammentorp.org, "Martin Ammentorp"
<martin@xyzammentorp.org> wrote:

> Har nu hentet for tredie gang - denne gang gik det, og sjovt nok er det
> [...]
Tror at det det er browserne der somme tider ( sjældent) ikke får pakket
tingene ordentlig ud !?

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 14-11-04 22:47

Martin Ammentorp <martin@xyzammentorp.org> wrote:

> Har nu hentet for tredie gang - denne gang gik det, og sjovt nok er det
> ikke en .bin, men kun .dmg

Første gang blev overførslen ikke færdig.